احداث مسکن برای خانواده های دارای دو معلول

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۱۰۶۶
احداث مسکن برای خانواده های دارای دو معلول
معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور گفت: با در نظر گرفتن زمین مورد نیاز و معرفی پیمانکار و سرمایه گذار از سوی بهزیستی، برای خانواده‌های دارای دو معلول مسکن احداث می‌شود.

به گزارش برنا از قزوین؛ شیرکوند معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی روند مسکن کارگری استان گفت: بر اساس تصمیمات قبلی که وزیر راه و شهرسازی نیز در جریان آن قرار دارد، با در نظر گرفتن زمین مورد نیاز و معرفی پیمانکار و سرمایه گذار از سوی بهزیستی، برای خانواده‌های دارای دو معلول مسکن احداث خواهد شد.

وی افزود: بهزیستی تا آخر آذر ماه فرصت دارد تا با معرفی پیمانکار و تأیید بانک درخصوص اجرای پروژه مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول اقدام کند.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: با توجه به وضعیت قیمت‌ها، باید در زمینه احداث مسکن کارگری و همچنین مددجویان تحت پوشش بهزیستی، اقدامات زیربنایی و دقیق صورت گیرد.

وی گفت: مسئله احداث مسکن کارگری جزء ضرورت‌های اجتناب ناپذیر ما است.

استاندار قزوین هم با بیان اینکه ما در برابر خانواده‌های دارای دو معلول مسئولیم، گفت: بخشی از اراضی احداث مسکن خانواده‌های دو معلول واگذار شده است و بخش دیگر نیز برای احداث مسکن کارگری اختصاص خواهد یافت.

جمالی پور افزود: با توجه به قولی که به خانواده‌های دارای دو معلول داده شده است، زمینی را برای مسکن این گروه به بهزیستی تخصیص خواهیم داد.

استاندار گفت: در صورتی که بهزیستی در مدت مشخص شده اقدامات لازم را انجام دهد دولت نیز در کنار بهزیستی حضور خواهد یافت.

وی در خصوص مسکن کارگری استان نیز افزود: درخصوص مسکن کارگری نیز باید اقدامات مختلف در راستای اختیارات قانونی و با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت موجود صورت گیرد.

مبارک قدم، مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز گفت: اجرای طرح مسکن کارگری قزوین در سال ۱۳۸۹ در قالب تفاهم نامه‌ای بین بانک مسکن، اداره کل راه و شهرسازی و یک شرکت خصوصی کلید خورد.

وی ادامه داد: طرح مسکن کارگری استان با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در ناحیه شهری مهرگان و در زمینی به وسعت ۱۶ هزار متر مربع در دست اقدام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز