مسئول مرکز ساماندهی متکدیان قزوین:

کمتر از ۳۰ درصد متکدیان نیازمند واقعی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۱۹۹۳
کمتر از ۳۰ درصد متکدیان نیازمند واقعی هستند
مسئول مرکز ساماندهی متکدیان قزوین گفت:کمتر از ۳۰ درصد متکدیان نیازمند واقعی هستند و مابقی حرفه و کسب خود را تکدی‌گری قرار داده اند.

به گزارش برنا از قزوین؛ محسن رحیمی مسئول مرکز ساماندهی متکدیان در استان گفت: کمتر از ۳۰ درصد متکدیان قزوین نیازمند واقعی هستند و مابقی حرفه و کسب خود را تکدی‌گری قرار داده اند که در این بین افراد ثروتمندی هم وجود دارند که در چهارراه‌ها اسپند دود می‌کنند.

او از مردم خواست به هیچ عنوان به متکدیان کمک نکنند چرا که کمک‌های مردمی موجب افزایش متکدیان خواهد شد.

رحیمی از ساماندهی متکدیان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح برخورد با افراد مطرح نیست و این مرکز بر اساس قانون وظیفه غربالگری و ساماندهی متکدیان را بر عهده دارد.

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان گفت: عوامل گشت این مرکز در شیفت‌های مختلف در شهر گشت‌زنی می‌کنند و در صورت تماس شهروندان با این مرکز نیز به محل اعزام و وضعیت متکدی بررسی خواهد شد که در صورت نیاز به بررسی بیشتر موضوع و کسب تکلیف از مقام قضایی، متکدی به مرکز ساماندهی متکدیان واقع در بلوار شهید باهنر قزوین منتقل خواهد شد تا مراحل اداری برای غربالگری فرد و ارجاع به یکی از دستگاه‌ها طی شود.

رحیمی افزود: مردم برای کمک به اجرای طرح ساماندهی متکدیان در صورت مشاهده متکدی در شهر قزوین با سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا تلفن ۳۳۳۵۴۰۲۰ تماس بگیرند.

 

نظر شما