جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین:

روحانیون در عرصه مبارزه با ویروس کرونا خط شکن بودند

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۵۹۵۳
روحانیون در عرصه مبارزه با ویروس کرونا خط شکن بودند
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین روحانیون و طلاب را در همه عرصه‌ها و مواقع حساس خط شکن و راهنما دانست و گفت: این قشر در حوزه مبارزه با ویروس مهلک کرونا مشتاقانه در کنار مدافعان سلامت به جامعه خدمت کرده‌اند.

به گزارش برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه مشترک مسئولان ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان با مدیران حوزه علمیه و نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) تصریح کرد: گروه‌های جهادی، به ویژه طلاب و روحانیون در سخت‌ترین شرایط و در بدترین نقاط بهترین عملکرد را ارایه دادند و عاشقانه و خالصانه دل به خطر زدند.

وی ضمن قدردانی از تلاش روحانیون و طلاب در مبارزه با ویروس کرونا، اضافه کرد: در شرایط کنونی و با گذشت بیش از هشت ماه سخت و نفس‌گیر که از آغاز شیوع این بیماری می‌گذرد، روحیه آحاد جامعه خسته و پریشان شده و متاسفانه برخی از خانواده‌ها دچار نگرانی‌هایی هستند که این مساله نیازمند به رسیدگی و مراقبت دارد.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، در موقعیت فعلی بهترین و مناسب‌ترین توقع و انتظار از روحانیون و طلاب آرامش بخشی به مردم است تا جایی که توجیه آنان از موقعیت کنونی در رسانه‌ها، فضای مجازی و حضوری می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

 

نظر شما