فرمانده انتظامی استان قزوین:

مجلس با اصلاح قوانین و ساختار ناجا به تقویت اقتدار نیروی انتظامی کمک کند

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۶۶۲۴
مجلس با اصلاح قوانین و ساختار ناجا به تقویت اقتدار نیروی انتظامی کمک کند
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: از نمایندگان مجلس انتظار داریم با اصلاح قوانین و ساختار ناجا و کمک به توسعه فنآوری های نوین در نیروی انتظامی موجب تقویت اقتدار این نیرو شوند.

به گزارش برنا از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین در دیدار با مجمع نمایندگان استان قزوین که عصر چهارشنبه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: پلیس با همه توان در خدمت مردم است و بدون نگاه سیاسی در تامین امنیت پایدار به رسالت خود عمل می کند.

وی از کشف محموله دو تنی هروئین در استان هم خبر داد و گفت: با کشف یک محموله دو تن و ۱۸۳ کیلوگرمی هروئین در استان که در یک ماموریت پلیسی حرفه ای صورت گرفت از توزیع حجم قابل توجهی از مواد مخدر در استان و کشور پیشگیری شد که موفقیت بسیار بزرگی است.

سردار حاجیان تصریح کرد: پس از وقوع یک فقره زورگیری از بانوان در قزوین به مردم متعهد شدیم تا به سرعت با نا امن کنندگان استان برخورد کنیم که خوشبختانه توانستیم با دستگیری این افراد فضای استان را امن و آرام کنیم و مجرمان را به سزای اعمالشان برسانیم که این سرعت عمل بیانگر اقتدار و توانمندی ناجا در استان است.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیشترین چالش فضای مجازی را ناشی از دانش کم مردم از این فضا دانست و اضافه کرد: پایین بودن سطح دانش مردم در فضای سایبری بیشترین دلیل آسیب پذیری در فضای مجازی است که با راه اندازی مرکز فوریت های فضای سایبری که به صورت شبانه روزی فعال شده در صورت وقوع هر گونه تخلف و کلاهبرداری اینترنتی برای مقابله با آن بسرعت اقدام می شود.

سردار حاجیان گفت: از نمایندگان مجلس انتظار داریم برای اصلاح قوانین و ساختار سازمانی ناجا، بازبینی در آیین قوانین کیفری و تقویت اقتدار پلیس و توسعه فناوری های نوین در اختیار پلیس اقدام کنند.

وی همچنین اظهارداشت: خوشبختانه با وجود نیروهای متعهد و مکتبی آنقدر توانمند هستیم که با هر چالشی می توانیم برخورد کرده و هر بحرانی را پشت سر بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز