استاندار قزوین:

بنیاد برکت در اجرای طرح های فرهنگی و اقتصادی در قزوین مشارکت بیشتری کند

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۷۶۳۱
بنیاد برکت در اجرای طرح های فرهنگی و اقتصادی در قزوین مشارکت بیشتری کند
استاندار قزوین گفت: بنیاد برکت و ستاد اجرایی حضرت امام(ره) ظرفیت های بسیار خوبی در اجرای طرح های عمرانی، زیربنایی و اقتصادی دارد که انتظار داریم در استان قزوین مشارکت بیشتری در اجرای طرح ها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در جلسه با مدیرعامل بنیاد برکت که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: در شرایطی که دولت با محدودیت های اعتباری مواجه شده باید بتوانیم همه ظرفیت های کشور را برای جبران کمبودها بسیج کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: ستاد اجرایی امام و بنیاد برکت از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردارند که می توانند بازوی دولت بوده و در اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و تولیدی نقش مهمی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: استان قزوین در زمینه فضای آموزشی، خانه بهداشت و بیمارستان با مشکلات جدی روبروست که بنیاد برکت می تواند این نیازها را برطرف کرده و با مشارکت در اجرای طرح ها کمک مسئولان و مردم استان باشد.

جمالی پور اظهارداشت: استان قزوین به دلیل نزدیکی به تهران شاید در نگاه اول ظواهر محرومیت را نداشته باشد اما در برخی نقاط از جمله طارم و بویین زهرا و آوج شاهد محرومیت های زیادی هستیم که باید با کمک بخش خصوصی و بنیاد برکت برای رفع آن همت کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: در حوزه راه روستایی در قزوین مشکلات جدی داریم و برای احیای واحدهای تعطیل شده نیازمند مشارکت بنیاد برکت هستیم.

وی اظهارداشت: در حوزه احیای بنگاههای زودبازده و کوچک انتظار داریم بنیاد برکت و ستاد اجرایی در قزوین مشارکت بیشتری داشته باشد چو ن دولت در این وضعیت توان اجرای بسیاری از طرح ها را ندارد.

جمالی پور اضافه کرد: به دلیل سخت گیری هایی که از سوی بانک ها صورت می گیرد و برخی واحدها قبل از شروع تولید دچار بحران شده اند امیدواریم با کمک بنیاد برکت بتوانیم نسبت به احیای واحدها بویژه مجموعه تعطیل شده برلیان و شکوفه اقدام کنیم.

وی اظهارداشت: پیشنهاد می شود با تشکیل کمیته ای تمامی نیازها و درخواستها شناسایی و نظر نمایندگان هم گرفته شود تا در نشست با رئیس ستاد اجرایی کشور بتوانیم به تصمیم مناسبی در کارهای مشارکتی برسیم.

استاندار قزوین همچنین گفت: برای ایجاد شهرک تولید محتوا و نیز شهرک سینمایی ظرفیت خوبی در قزوین داریم که با کمک بنیاد برکت می توانیم آن را عملیاتی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز