سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین:

هرگونه بازارگردی و برگزاری مجالس ترحیم و جشن و اجتماعات بیش از ۱۰ نفر در قزوین ممنوع!

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۷۶۵۶
هرگونه بازارگردی و برگزاری مجالس ترحیم و جشن و اجتماعات بیش از ۱۰ نفر در قزوین ممنوع!
سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: بازارگردی، مسافرت، برگزاری مجالس ترحیم و جشن و عروسی و اجتماع بیش از10 نفر بدون ماسک در استان قزوین ممنوع است.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین، منوچهر حبیبی روز شنبه در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: کرونا هیچ درمانی ندارد و تنها راه مقابله و کنترل آن، خود مراقبتی و همکاری و مشارکت همه جانبه مردم است.

وی بیان کرد: اگر امکانات دولتی را تعطیل کرده و همه کارمندان به عنوان بازرس فعالیت کنند نمی توانیم شرایط را کنترل کنیم و تا زمانی که مردم احساس خطر نکرده و پروتکل ها را رعایت نکنند و بازارگردی متوقف نشود نمی توانیم شرایط را کنترل کنیم و وضعیت بدتر می شود.

حبیبی تصریح کرد: باید بازار گردی و مسافرتها، برگزاری مجالس ترحیم و جشن و عروسی در استان قزوین متوقف شود تا بتوانیم از گسترش بیماری و آلودگی در استان جلوگیری کنیم.

سخنگوی ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: اداره ارشاد موظف است از انتشار هر گونه اطلاعیه جشن و ترحیم بشدت جلوگیری کند و در صورت تخلف برخورد خواهد شد.

وضعیت قزوین قرمز است/ هرگونه تجمع ممنوع 

حبیبی اظهارداشت: آلودگی در بازار و مراکز جمعیتی و مجالس بسیار بالاست و تمامی شهرهای استان قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند و باید مراقب باشیم تا از تجمع افراد در مراکز مختلف جلوگیری شود.

وی افزود: از کارفرمایان انتظار داریم در خصوص رعایت بهداشت در محیط های کارگری سخت گیری بیشتری داشته باشند تا محیط های تولید ما آلوده نشود در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

از ظرفیت بسیج و هلال اجمر در بازرسی ها استفاده شود

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین یادآورشد: برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در بازرسی از واحدهای صنفی می توانیم از ظرفیت بسیج و جمعیت هلال احمر استفاده کنیم.

وی گفت: برگزاری مانور زلزله، کلاس های آموزشی جهاد دانشگاهی، نماز جمعه و مراسم ترحیم و جشن در استان ممنوع است و آرامستانها نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل است و فقط بستگان درجه یک می توانند در تعداد محدود در مراسم تدفین اموات شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز