معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین:

تیم های واکنش سریع در استان قزوین در آماده باش کامل هستند

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۷:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۷۶۶۱
تیم های واکنش سریع در استان قزوین در آماده باش کامل هستند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ضمن اعزام 12 نیروی امدادگر در قالب 5 تیم ارزیاب برای بررسی خسارات زلزله به شهر آوج تیم های واکنش سریع در آمادگی کامل قرار دارند.

حکمت الله هاشمی در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص اعزام تیم های ارزیاب به شهرستان آوج اظهارداشت: پس از وقوع زمین لرزه 5.4 ریشتری در منطقه آوج تیم های امدادی و ارزیاب به منطقه اعزام شدند.

وی بیان کرد: امروز 5 تیم ارزیاب شامل ۱۲نفر از استان قزوین به همراه تجهیزات تخصصی آوار برداری در محل حادثه حضور دارند و نتایج ارزیابی میدانی گزارش شده است.

هاشمی تصریح کرد: بر اساس آخرین ارزیابی های انجام شده بر اثر زلزله امروز، دیوار دو واحد مسکونی در روستای منصور تخریب شده و در روستای مشهد هم شاهد شکستگی شیشه ها و تخریب دیوار و در  روستای چنگوره شکستگی دیوار و قطعی برق در روستای خنداب شکستگی دیوارگزارش شده است.

وی گفت: تمامی نیروهای معاونت امداد و نجات استان، اعضا تیم واکنش سریع و تیم آنست و شهرستان های همجوار از جمله بویین زهرا در آماده باش کامل هستند تا در صورت لز وم وارد ماموریت شوند.

هاشمی یادآورشد: همچنین دقایقی پیش جلسه ویدیو کنفرانس با سازمان امداد و نجات با حضور حوزه معاونت امداد و نجات استان های کردستان همدان و مرکزی در محل Eoc جمعیت هلال احمر استان برگزار شد و در آن گزارش کاملی از اقدامات و اطلاعات اقلام موجود در انبارها اعلام شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز