مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

۹۰ عنوان برنامه در هفته پدافند غیرعامل در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۸۲۵۴
۹۰ عنوان برنامه در هفته پدافند غیرعامل در قزوین برگزار می شود
مدیرکل پدافند غیر عامل استان قزوین گفت: در هفته پدافند غیر عامل بیش از 90 عنوان برنامه مختلف در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین، نشست مشترک پدافند غیرعامل روز دوشنبه با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، سرلشکر باقری رئیس ستاد نیروهای مسلح کشور، سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل و استانداران و مدیران کل پدافند غیر عامل استانها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این نشست که با حضور استاندار، معاون عمرانی و برخی مدیران در استانداری برگزار شد محمد افشاراظهارداشت: در استان قزوین به موضوع پدافند غیر عامل اهمیت جدی داده شده و تلاش می کنیم با همکاری دستگاههای اجرایی نسبت به رفع مشکلات و تقویت برنامه های پدافندی اقدام شود.

افشار تصریح کرد: در هفته پدافند غیر عامل بیش از 90 عنوان برنامه پیش بینی شده که امیدواریم با تداوم تعامل دستگاههای به نتایج خوبی دست یابیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین یادآورشد: با برگزاری ۶ جلسه استانی، ۶۳ همایش و ۶۸ رزمایش اقدامات خوبی در راستای فعالیتهای پدافند غیر عامل صورت گرفه است.

وی گفت: همچنین 29 برنامه کاربردی با موضوع پدافند غیر عامل برگزار شده اما به دلیل افزایش آلودگی ویروس کرونا اکثر کارگروهها به صورت مجازی شده و امیدواریم با کمک مردم و مدیران بتوانیم جلسات موثری در این زمینه داشته باشیم.

در این نشست وزیر کشور، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و 4 استاندار نیز سخنانی در خصوص اهمیت توجه به پدافند غیر عامل و راهکارهای تقویت این حوزه بیان کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز