شهردار محمدیه:

ضد عفونی معابر شهری در محمدیه برای مهار ویروس کرونا از سر گرفته شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۸۴۳۳
ضد عفونی معابر شهری در محمدیه برای مهار ویروس کرونا از سر گرفته شد
شهردار محمدیه گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا عملیات ضد عفونی معابر عمومی در شهر محمدیه به صورت مستمر آغاز شده است.

یحیی رحیم لو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: در شرایط کنونی که شاهد افزایش بیماری کرونا در مناطق مختلف شهری هستیم ضمن اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات شهرداری برای ضد عفونی معابر هم جدی تر شده است.

وی افزود: در این راستا شهرداری محمدیه به منظور مهار ویروس کرونا ضد عفونی معابر و کوچه های سطح شهر را از سر گرفته است.

رحیم لو تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و واحد خدمات شهری شهرداری ضد عفونی و گندزدایی معابر شهری را آغاز کرد و در حال حاضر طبق برنامه ارائه شده شستشو و گندزدایی معابر با همکاری اداره بهداشت و درمان در دستور کار قرار گرفته است.

رحیم لو یادآورشد: در این برنامه لایروبی، شست و شو و ضدعفونی جویها، شست و شوی مخازن در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز توسط واحد خدمات شهری با استفاده از آب ژاول انجام می شود.

وی ادامه داد: بر اساس طرح ارائه شده ستاد کرونای استان، بنرهای فرهنگ‌ سازی استفاده از ماسک در سطح شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان نیز نصب شده است.

رحیم لو در ادامه گفت: به منظور حفظ سلامت و بهداشت فردی در مقابله با ویروس کرونا تاکنون علاوه بر توزیع ماسک تعدادی دستکش در بین پاکبان ها نیز توزیع شده و این فعالیتها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: به پیمانکاران رفت و روب تاکید شده با توجه به اینکه پاکبانان، این قشر زحمتکش در معرض خطر بیشتری در ابتلا به ویروس کرونا هستند، در صورت داشتن علائم ویروس و به منظور حفظ سلامت این نیروها این افراد تا زمان بهبودی در استراحت کامل باشند.

شهردار محمدیه خاطرنشان کرد: این روزها نیروهای خدمات شهری شهرداری در مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم در کنار کادر درمانی در خط مقدم هستند و در این مدت با تمام توان خود زمینه خدمت رسانی به شهروندان را فراهم کرده اند.

رحیم لو اضافه کرد: از شهروندان انتظار داریم به منظور حفظ سلامت نیروهای خدمات شهری، زباله‌های خود را آخر شب یا ابتدای صبح، با کیسه های زباله سر بسته در مخازن مخصوص قرار دهند و از رها کردن ماسک و دستکش یکبار مصرف در معابر و اماکن عمومی خودداری کنند.

وی اظهارامیدواری کرد با رعایت بهداشت فردی و گروهی و توجه به فاصله گذاری اجتماعی و نیز ماندن در منزل مبارزه با ویروس کرونا با دستاوردهای بهتری انجام شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز