فرماندار آوج:

زلزله آوج هشداری برای آمادگی مدیران در برابر حوادث احتمالی بود

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۸۵۷۸
زلزله آوج هشداری برای آمادگی مدیران در برابر حوادث احتمالی بود
فرماندار شهرستان آوج گفت: زلزله آوج؛هشداری برای آمادگی حداکثری مدیران در برابر حوادث احتمالی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جلسه ستاد پیشگیری،مقابله و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان صبح سه شنبه با حضور نصرت الله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج، شهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، بخشداران،فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان به منظور بررسی آخرین وضعیت خسارات زلزله اخیر و تمهید مقدمات و برآورد تجهیزات و تامین زیرساخت های لازم برای پیشگیری و مقابله با حوادث غیر مترقبه در محل فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار شهرستان آوج در این جلسه دراظهار کرد: آوج،شهرستانی زلزله خیز است و براساس این واقعیت،مدیران آن باید همیشه در حالت آماده باش باشند و تجهیزات ،امکانات و نیروی انسانی خود را بروز و تقویت کنند.

وی افزود:مدیران عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان تا روز سه شنبه ۶ آبان ماه مهلت دارند تا گزارشی از خسارات و صدمات زلزله اخیر به همراه کاستی ها و  انتظارات دستگاه به منظور انجام بهینه ماموریت ها در مواقع بحران و حوادث غیر مترقبه به فرمانداری ارسال تا از طریق مسئولان استانی و ملی پیگیری شود.

تهیه بانک اطلاعات حوزه مدیریت بحران شهرستان،فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی های عمومی در زمینه مدیریت بحران با محوریت هلال احمر و همکاری بخشداران و دهیاران،تسریع در روند پیگیری پرونده های مقاوم سازی واحدهای مسکونی از جمله مصوبات این جلسه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز