مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

۴ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان تسهیلات به باشگاه های ورزشی آسیب دیده پرداخت شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۷:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۸۷۱۲
۴ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان تسهیلات به باشگاه های ورزشی آسیب دیده پرداخت شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در راستای کمک به آسیب دیدگان باشگاه های ورزشی در اثر کرونا امسال 4 میلیارد و 130 میلیون تومان تسهیلات به آسیب دیدگان این بخش پرداخت شد.

عباس علایی مقدم در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا در عرصه های ورزشی اظهارداشت: ویروس کرونا در عر صه های مختلف مشکلات زیادی ایجاد کرده و در بخش های ورزشی هم با چالش های زیادی روبرو شده ایم.

وی بیان کرد: با تعطیل شدن برخی مسابقات ورزشی و نیمه فعال شدن باشگاه ها متاسفانه اقتصاد ورزش هم دچار آسیب شد و بسیاری از باشگاه داران هم با چالش های جدی مواجه شدند.

علایی مقدم تصریح کرد: دولت علیرغم محدودیت های مالی خود تلاش کرده است کمک آسیب دیدگان باشد و با اختصاصتسهیلات ویژه برای کسانی که در عرصه های اقتصادی زیان دیده اند توانسته بخشی از دغدغه ها را برطرف کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: در سال جاری بیش از چهار میلیارد و 131 میلیون تومان تسهیلات به صاحبان باشگاه های ورزشی و فعالان این عرصه که به دلیل کرونا مجبور به تعطیل کردن فعالیت های ورزشی خود شده اند پرداخت شده است.

وی یادآور شد: این تسهیلات به بیش از 100 نفر از افراد داده شده و مدارک تعداد زیادی از متقاضیان آسیب دیده دیگر هم به بانک عامل ارسال شده که به این افراد نیز حدود شش میلیارد تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

علایی مقدم گفت: ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های ورزشی را تحت تاثیر قرار داده و بیشتر مسابقات ما تعطیل شده اما انتظار داریم شهروندان ورزش در خانه و ورزش در فضای باز را جدی بگیرند تا سلامت آنها در زمان ماندن در خانه تضمین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز