شهردار قزوین:

حمایت از تیم های ورزشی در دستور کار شهرداری قزوین قرار دارد

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۹۱۹۴
حمایت از تیم های ورزشی در دستور کار شهرداری قزوین قرار دارد
شهردار قزوین گفت: علیرغم محدودیت منابع مالی شهرداری قزوین نگاه ویژه ای به حوزه ورزش دارد وحمایت از تیم های ورزشی را در ردیف برنامه های اصلی خود قرار داده است.

سیاوش طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار برنا با اعلام اینکه شهرداری قزوین در کنار اجرای ده ها پروژه عمرانی و خدماتی نسبت به امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر قزوین دغدغه و نگاه ویژه دارد، اظهار کرد: بنده اعتقاد و باور دارم که توسعه شهر با توجه به اینکه شهر به عنوان یک موجود زنده  باید نگاه جامع داشته باشیم. 

وی افزود: غفلت از توسعه جامع شهر ، اثر بخشی توسعه و فعالیت سایربخش ها را کاهش داده و حتی بی اثر می کند لذا شهرداری قزوین توسعه جامع شهر را در تمام ابعاد عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در دستور کار قرار دارد.

طاهرخانی با اشاره به پیشینه پر  افتخار شهر قزوین در تربیت نام آوران و پهلوانان برجسته گفت: شهرداری قزوین علی رغم تمام محدودیت منابع نگاه ویژه ای به حوزه ورزش دارد و به همین دلیل حمایت از تیم های ورزشی را جزء برنامه های اصلی و اولویت خود قرار داده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد:شهرداری قزوین با حمایت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین سرفصل و اعتبارات بسیار خوبی را به حوزه ورزش در رشته های همگانی و قهرمانی تخصیص داده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری قزوین به طور مستقیم مدیریت و حمایت تیم های ورزشی  در رشته های والیبال و بسکتبال را بر عهده دارد که این تیم ها هم اکنون درمسابقات لیگ های برتر کشور حضور موفقی دارند.

طاهرخانی افزود: علی رغم اینکه ویروس کرونا بر روی همه بخش ها تاثیر گذار بوده اما در حال حاضر بازیکنان هر دو تیم با توجه به تاکید پروتکل بهداشتی زیر نظر مربیان با سابقه به تمرین خود ادامه داده اند و در مسابقات وضعیت خوبی قرار دارند.

شهردار قزوین تاکید کرد: به مسئولان ورزشی شهرداری تاکید کرده ایم تا تقویت تیم های پایه را با استفاده از استعداد های بومی استان مورد توجه جدی قرار دهند تا در آینده بازیکنان رده های مختلف تیم شهرداری از بازیکنان تیم های پایه تامین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز