معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم قزوین نداریم

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۹۷۹۷
مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم قزوین نداریم
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: هیچ گونه مشکلی در تامین مایحتاج و ارزاق عمومی مردم استان نداریم.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین، جلسه ستاد عملیات روانی استان قزوین روز پنجشنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای ستاد در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

منوچهر حبیبی در این جلسه اظهار کرد: اقدام توهین آمیز و موهون رئیس جمهور فرانسه و هتک حرمت به ساحت نورانی پیامبر اخلاق و رحمت حضرت محمد(ص) را محکوم می کنیم و قطعا این حرکت نابخردانه نشانه زبونی و عجز سردمداران کشورهای استکباری است.

وی افزود: دین اسلام،دین مقبول و مورد احترامی در بین مردم کشورهای مختلف جهان است و اینگونه حرکات تحریک آمیز در جوامع غربی ناشی از نفوذ دین اسلام در اعماق این جوامع است.

حبیبی بیان کرد: گاهی باید مراقب باشیم تا گل به خودی نزنیم و با هتک حرمت افراد و مسئولان نظام موجبات دلسردی مردم را فراهم نسازیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین یادآور شد: مسئولان مختلف برای رفع موانع و مشکلات جامعه در حدّ توان خود به مردم وعده و وعید دهند.

حبیبی اظهار کرد: امید بخشی و نشاط افزایی از وظایف دلسوزان کشور و نظام و اصحاب رسانه است.

وی ادامه داد: در حوزه اطلاع رسانی نباید مجال سوء استفاده را به رسانه های مغرض و معاند دهیم تا فضای جامعه را غبارآلود کنند.

وی گفت: در بحث معیشت ،دشمنان نظام همواره در حال دمیدن روح ناکارآمدی و ناامیدی در جامعه هستند در صورتیکه علیرغم تحمل تمامی تحریم های ظالمانه و تهدیدهای استکبار جهانی هیچ گونه مشکلی در تامین مایحتاج و ارزاق عمومی مردم استان وجود ندارد.

 

نظر شما