جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین:

محدودیت‌های کرونایی در قزوین تمدید می شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۰۵۳۷
محدودیت‌های کرونایی در قزوین تمدید می شود
جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: برای پیشگیری از تشدید بیماری کرونا محدودیت‌های کرونایی برای هفته پنجم در استان تمدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی در این باره اظهار کرد: به دلیل قرمز بودن وضعیت استان در خصوص بیماری کرونا انتظار داریم رعایت پروتکل های بهداشتی از سومی مردم بیشتر شود.

وی بیان کرد: در صورت تداوم بی توجهی به رعایت نکات بهداشتی مجبور خواهیم شد تا محدودت ها را بیشتر اعمال کرده و با ممنوع کردن برخی فعالیتها شرایط را کنترل کنیم.

حبیبی یادآورشد: بر اساس مجوز‌ دریافت شده از وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان، محدودیت‌های اعمالی که شامل همان محدودیت‌های قبلی است، برای پنجمین هفته در استان تمدید می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها، همچنان بصورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود و همچنین دستگاه‌های اجرایی با ۵۰ درصد کارکنان خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: دورکاری ۵۰ درصد کارکنان، سبب کاهش حضور این افراد در محل کار و به دنبال آن کاهش خطر ابتلا به کرونا می‌شود، اما نباید خللی در رسیدگی و پاسخ به امور ارباب رجوع ایجاد گردد.

حبیبی با بیان این که در صورتی که مردم در جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، همکاری نکنند محدودیت‌ها برای هفته‌های بعدی نیز تمدید خواهد شد، گفت: بعد از گذشت چند هفته نتیجه محدودیت‌ها ارزیابی می‌شود و در صورت قابل قبول نبودن نتایج، با اتخاذ تصمیمات سخت‌تر، محدودیت به ممنوعیت تبدیل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز