رئیس سازمان صمت قزوین:

برگشت آرامش به بازار روغن تا پایان هفته جاری

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۰۶۹۷
برگشت آرامش به بازار روغن تا پایان هفته جاری
رئیس سازمان صمت قزوین از برگشت آرامش در بازار روغن تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین، جلسه کارگروه اصلی ستاد تنظیم بازار استان به ریاست جمالی پور استاندار قزوین و با حضور قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی عضو کارگروه در استانداری قزوین برگزار شد.

ارائه گزارش سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص آخرین وضعیت تولید و قیمت گوشت قرمز ، ارائه گزارش جلسات تنظیم بازار توسط فرمانداران شهرستانها و گزارش وضعیت بازار توسط سازمان صمت از دستورات جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان بود.

عزیزالله افضلی در ابتدای جلسه در گزارشی از برگزاری جلسه 5 ساعته روز گذشته با شرکت 31 استان و با محوریت شرکت بازرگانی ایران با حضور روسای سازمان صمت استانهای کشور و معاونان محترم وزیر صمت خبر داد.

وی همچنین از برگشت آرامش در بازار روغن تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: با مساعدت و همکاری تمام  دستگاههای ذی ربط در حوزه تنظیم بازار هیچ گونه کمبودی در تامین مواد اولیه روغن وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: مقرر شده است از این پس سهمیه هر استان از محل تولیدات خود آن استان تخصیص پیدا کند.

وی در پایان از تخصیص 475 تن روغن برای مصرف خانوارهای استان قزوین و توزیع آن از طریق اصناف استان و همچنین توزیع 317 تن روغن  از طریق فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای استان خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز