مهدیخانی در گفتگو با خبرنگار برنا:

سفر از استان قزوین به استانهای دیگر ممنوع است

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۲۰۹۰
سفر از استان قزوین به استانهای دیگر ممنوع است
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: به دلیل روند صعوی بیماری کرونا در استان، تردد برون شهری از قزوین به استانهای دیگر به مدت یک هفته ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدی خانی از منع تردد شهروندان قزوینی به دیگر استان ها خبرداد و اظهارداشت: از امروز سه شنبه 13 آبان تا 20 آبان ماه به مدت یک هفته خروج خودروها با پلاک استان به استانهای دیگر ممنوع است.

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: محدودیت های جدیدی که از سوی ستاد کرونا مصوب شده برای افراد عادی است و تردد خودرو هایی که مواد غذایی و سوخت حمل می کنند مجاز به تردد هستند.

وی بیان کرد: همه تالارها، رستوران ها، اغذیه فروشی ها، فست فودها و سالن های پذیرایی فقط برای غذای بیرون بر مجاز به فعالیت هستند و پذیرای در داخل سالن و رستوران ها ممنوع است.

مهدی خانی یادآورشد: همچنین برای پیشگیری از آلودگی های بیشتر برگزاری هر گونه مراسم عزا و ترحیم و جشن و عروسی در مکان های یاد شده ممنوع است.

وی اظهارداشت: تمامی آرامستان ها در سطح استان تعطیل هستند و در صورت فوت افراد حداکثر 15 نفر از بستگان درجه یک متوفیمی توانند در مراسم تشییع و تدفین شرکت کنند.

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی _ لاهیجان

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اضافه کرد: با مصوبه ستاد کرونای استان مراکز تجاری و پاساژها در صورت رعایت کامل نکاتبهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری مجاز به فعالیت هستند و در صورت تخلف تعطیل خواهند شد.

مهدی خانی بیان کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا حکم قانون را دارد و اگر دستگاهها و یا افرادی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند با آنها برخورد قانونی می شود.

وی گفت: اتوبوس های درون شهری باید با 80 درصد ظرفیت کارکنند و با بیش از 50 درصد صندلی ها مجاز به فعالیت نیستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهارداشت: روند صعودی بیماری کرونا در استان و افزایش افراد بستری وضعیت نگران کننده ایایجاد کرده و در صورت بی توجهی به مصوبات ستاد و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی روند صعودی ادامه یافته و مشکلاتجدی تری در استان ایجاد خواهد کرد.

مهدی خانی از شهروندان خواست با زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ماندن در منزل و حضور نیافتن در مراکز پر جمعیت با مسئولان در کنترل بیماری همکاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز