رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:

اداره ثبت اسناد واملاک در محمدیه مستقر شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۸:۲۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۲۳۱۷
اداره ثبت اسناد واملاک در محمدیه مستقر شود
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه خواستار استقرار اداره ثبت اسناد واملاک در محمدیه شد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ جلسه بررسی و حل مشکلات ثبت اسناد و املاک محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با حضور محمد کشاورز مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین، محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز، حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه  محمدیه، رحیم لو شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در سالن همایش شهرداری محمدیه برگزارشد.

شمس الله غلامی در این جلسه اظهارداشت: کمک به استقرار ادارات خدمات رسان از الویت های شورا و شهرداری است و در این راستا پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

وی افزود: شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با توجه به موقعیت جغرافیایی و تعداد جمعیت آن ظرفیت های شهرستانی دارد و استقرار ادارات در آن یک ضرورت است.

رئیس شورای اسلانی شهر محمدیه یادآورشد: در این دوره با رویکرد خوب اعضای شورا با شناسایی نیازها و خواسته های مردم در راستای تحقق مطالبات قانونی آنها گام برداشته و با برگزاری جلسات و نشست هایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستانی دستاوردهای خوبی برای شهروندان و ساکنان محمدیه و ناحیه شهری مهرگان داشته است.

وی تصریح کرد: با احداث پارک بانوان، حداث ایستگاه دوم کلانتری و دومین ایستگاه آتش نشانی و نیز مرکز تجاری در ناحیه شهری مهرگان، اقدامات خوبی برای تامین نیازهای مردم انجام شده است و برای استقرار شعبه بانک شهر در مهرگان، احداث ساختمان حوزه مقاومت بسیج در این ناحیه نیز اقدام لازم صورت گرفته است.

غلامی یادآورشد: پیگیری دریافت اعتبار برای تکمیل مساجد و مرمت آنها در مهرگان از اداره کل راه و شهرسازی، پیمایشی شدن دریافت عوارضی و کاهش هزینه ها از 1200 تومان به 400 تومان، تکمیل پروژه های نیمه تمام در محمدیه و مهرگان از دیگر برنامه های شورا در سال جاری است.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه در ادامه استقرار اداره ثبت اسناد در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان را از مطالبات مردم این مناطق دانست و افزود: ساکنان این مناطق از افراد کم درآمد و طبقه کارگر هستند و علیرغم مشکلات اقتصادی و مالی  کشور وظیفه داریم برای کاهش مشکلات مردم این شهر و پاسخگویی به مطالبات به حق آنها اقدام کنیم.

غلامی بیان کرد: شورا و شهرداری محمدیه در راستای تامین رفاه حال شهروندان، آمادگی دارد تا زمینه استقرار اداره ثبت اسناد و املاک را در محمدیه و مهرگان فراهم کند تا خدمت رسانی به مردم تسریع شود.

image_2020_11_4-7_17_22_956_mn8

حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه هم در این جلسه با اشاره به اینکه خدمت به مردم نوعی عبادت است اظهارداشت: مردمی که در سخت ترین شرایط اقتصادی و با توجه به گرانی های بی رویه همچنان در صیانت از ارزش های دینی خود مستحکم ایستاده اند، شایسته خدمت رسانی همه جانبه و خالصانه هستند و ما وظیفه خود می دانیم در این راستا تلاش بیشتری کنیم.

یحیی رحیم لو شهردار محمدیه هم در این جلسه گفت: مردم محمدیه و مهرگان نیازمند توجه و نگاه ویژه هستند و یکی از نیازها و مطالبات به حق مردم از مدیران شهری پیگیری استقرار ادارات خدمات رسان هستند که لازم است برای اسقرار اداره ثبت بسرعغت اقدام شود.

وی تصریح کرد: استقرار این اداره نقش مهمی در کاهش مراجعات مردمی به شهرستان البرز و شهر قزوین دارد و امیدواریم این خواسته مردمی عملیاتی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز