مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

۱۶۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی در استان قزوین نیازمند روکش آسفالت است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۲۵۸۷
۱۶۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی در استان قزوین نیازمند روکش آسفالت است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در استان قزوین 160 کیلومتر راه روستایی و فرعی نیازمند روکش آسفالت است که نوسازی آنها 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور لطف الله سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، محمد شفیعی فرماندار قزوین، جواد حق لطفی مدیر کل راهداری استان، عملیات روکش آسفالت جاده قزوین، بهرام آباد و رازمیان آغاز شد.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در این مراسم اظهارداشت: در استان قزوین بیش از 560 کیلومتر راه روستایی وجود دارد که 160 کیلومتر آن نیازمند نوسازی و روکش آسفالت است.

image_2020_11_4-13_19_7_624_H5i

وی بیان کرد: عملیات روکش آسفالت مسیر ۱۰ کیلومتری از روستای کامان تا فلار با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

حق لطفی اظهارداشت: برای روکش آسفالت جاده های فرعی استان بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم با تامین اعتبارات ملی و استانی بتوانیم تمامی راههای فرعی را در چند سال آینده نوسازی و مرمت کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر روکش آسفالت هر کیلومتر راه روستایی 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که از نمایندگان استان انتظار داریم برای تامین اعتبار مورد نیاز اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در راستای نوسازی راههای روستایی و فرعی به طور میانگین سالانه 120 هزار تن اسفالت ریخته می شود که این کار بیش از 70 میلیارد تومان هزینه دارد.

حق لطفی به دستاوردهای سفر هفته اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان اشاره کرد و یادآورشد: با موافقت وزیر مقرر شد بخشی از هزینه های روکش آسفالت راههای روستایی با سرعت بیشتری در اختیار استان قرار گیرد تا بتوانیم طرح های بیشتری را اجرایی کنیم.

image_2020_11_4-13_19_56_473_e2U

وی بیان کرد: راه قزوین به الموت به دلیل کوهستانی بودن و حجم تر افیک بالای آن نیازمند نگهداری مناسب و روکش آسفالت مستمر است که امیدواریم با تامین اعتبار بتوانیم بتدریج مسیر 55 کیلومتری قزوین به رازمیان را آسفالت کنیم.

حق لطقی گفت: نوسازی و بهسازی راههای الموت می تواند به رونق گردشگری منطقه و رونق اقتصاد و معیشت ساکنان بومی هم کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز