رئیس کل دادگستری استان قزوین:

مسئولان قزوین برای خدمت رسانی بهتر با خانواده های کم برخوردار دیدار کنند

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۱:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۲۹۶۴
مسئولان قزوین برای خدمت رسانی بهتر با خانواده های کم برخوردار دیدار کنند
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مسئولان استانی برای خدمت رسانی بهتر با خانواده های کم برخوردار دیدار کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز، سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری به  همراه جمعی از مسئولین کمیته امداد استان با حضور در منزل خانواده های ایتام و مددجویان برخی از مشکلات آنها را مورد رسیدگی قرار دادند.

حجت الاسلام نورالله قدرتی هدف از این بازدید را دلجویی از خانواده های ایتام عنوان کرد و گفت: دادگستری استان در راستای رسالت و ماموریت های اجتماعی خود ضمن سرکشی به خانواده های تحت پوشش خود حمایت ها و مساعدت لازم را در تکریم از نیازمندان بعمل می آورد.

مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه همه باید در راستای خدمت رسانی به نیازمندان تلاش کنند، خواستار رفع هرچه سریعتر نیازهای خانواده های تحت پوشش شد و از مسئولان استانی خواست تا به منظور ارتباط بیشتر و رفع نیاز از خانواده های تحت حمایت اقدام به بازدید از منزل مددجویان کنند تا از نزدیک با مشکلات خانواده ها آشنا و زمینه خدمت رسانی بهتر را فراهم کنند.

وی افزود: طی این بازدیدها از نزدیک با مشکلات و معضلات این قشر آشنا شده، با امید به اینکه ضمن لمس مشقت و کمبودهای زندگی این خانواده ها بتوانیم بهتر از گذشته در خدمت شان باشیم و همچون یک خادم کوچک ، کمر همت بسته و یاریگرشان بمانیم ،همچنین تلاش می‌شود تا در هر فرصتی با این خانواده‌های عزیز دیدار کنیم که این مسئله خود موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی برای ماست.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: حضور بین خانواده های کم برخوردار و ایتام و پیگیری مشکلات آنان سعادتی است که خداوند نصیب هر‌کس نمی‌کند و از این فرصت می‌بایست به بهترین شکل استفاده کرد.

در دو مورد از این بازدیدها از نزدیک مشکلات معیشتی، اجتماعی و اقتصادی خانواده‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه به این خانواده ها هدایایی از قبیل تبلت تحویل و بخشی از هزینه های آن ها، تقبل شد.

 

نظر شما