نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

گشت سلامت در استان قزوین راه اندازی شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۳۹۷۰
گشت سلامت در استان قزوین راه اندازی شود
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه اندازی گشت سلامت و استفاده از نیروهای جهادی می توانیم در مقابله با کرونا بهتر عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه محمد بیگی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که ظهر شنبه در محل فرمانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: این روزها که بیماری کرونا شرایط قرمز در استان ایجاد کرده باید همه نیروهای خود را بسیج کنیم تا این بیماری کنترل شود.

وی با قدردانی از خدمات کادر درمانی و مدافعان سلامت اظهارداشت: حلقه مفقوده موفقیت در مقابله با کرونا گروههای جهادی است که در صورت استفاده از این ظرفیت ارزشمند می توانیم به نتایج قابل قبولی برسیم.

محمد بیگی تصریح کرد: نیروهای جهادی در کنار سایر نیروهای مردمی می توانند بدون موازی کاری در کنار نیروهای قرارگاه ستاد کرونا به کاهش بیماری کمک کنند.

کرونا1

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: لازم است وضعیت حقوقی و بیمه گروههای مردمی و جهادی مشخص شود تا این نیروها بتوانند با آرامش خاطر بیشتری به مردم خدمت کنند.

وی بیان کرد: با استفاده از مربیان آموزش و پرورش در قرارگاه بیولوژیک باید برای مردم و سیار نیروها وظایف مشخصی تعریف کنیم و مساجد را محور فعالیت های خود قرار دهیم.

محمد بیگی یادآورشد: تامین ماسک در مناطق محروم از ضرورت هاست که در این راستا می توان از مشارکت ستاد اجرایی حضرت امام و بنیاد برکت برای تامین هزینه های تولید ماسک بهره برد. 

وی راه اندازی گشت سلامت در استان را برای کاهش پیامدهای ناشی از بیماری کرونا ضروری دانست و اظهارداشت: باید آرایش جنگی ما در شرایط بیولوژیک مناسب با شرایط ایجاد شده باشد و میزان پاسخگویی را بالا ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز