به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس:

مسابقات ورزشی در صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۸:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۴۳۱۹
مسابقات ورزشی در صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار شد
یک دوره مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس با شرکت بیش از 200نفر از کارکنان مرکز قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای قزوین، این مسابقات از سی ام شهریور همزمان با شروع هفته دفاع مقدس با شرکت حدود 200نفر از کارکنان در دو بخش (خواهران و برادران) آغاز شد و تا دوازدهم آبان ادامه داشت. 

در این دوره از مسابقات کارکنان مرکز قزوین در رشته‌های: فوتبال دستی، فوتبال سه نفره، تیراندازی، طناب کشی، تنیس روی میز، فوتبال گل کوچک و پنالتی از راه دور باهم به رقابت پرداختند.

در رشته گل کوچک تیم شهید موسی خانی مقام اول و تیم های شهید کاظمی و شهید صلاحی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته تنیس روی میز بخش آقایان علی محمدی فر مقام اول و میثم گرجی و یاسر مدرسی نیا مقام های دوم و سوم را کسب کردند و در بخش خواهران نیزفریبا اصفهانی مقام اول و اکرم ارشدی مقام دوم را به دست آوردند. در رشته فوتبال دستی بخش آقایان بابک دل افروز مقام اول و امید موسی خانی مقام دوم را کسب کرد و در بخش خواهران سمانه امامقلی مقام اول و فریبا اصفهانی به مقام دوم دست یافت. در رشته پنالتی از راه دور هم احمد وادی مقام اول و علی رحیمی و اکبر کشاورز به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند. در رشته طناب کشی تیم شهید مسعود پرویز مقام اول و تیم شهید سردار سلیمانی مقام دوم را کسب کردند. 

این مسابقات به همت واحد تربیت بدنی بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مرکز قزوین برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز