علی رحمانی در گفتگو با خبرگزاری برنا::

توسعه فعالیت ورزشی بانوان تاکستان در اولویت قراردارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۴۷۷۳
توسعه فعالیت ورزشی بانوان تاکستان در اولویت قراردارد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان گفت: با توجه به اهمیت توسعه فعالیت های ورزشی بانوان و آثار مثبت آن درابعاد مختلف اجتماعی، توسعه و حمایت از فعالیت ورزشی بانوان در اولویت اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان قراردارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی رحمانی  با اعلام اینکه حداقل نیمی از جمعیت شهرستان تاکستان را بانوان تشکیل داده اند اظهار کرد: امروز بانوان شایسته شهرستان تاکستان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و ... حضور موفق و موثری دارند.

وی افزود: خوشبختانه حضور بانوان در عرصه های ورزشی در این شهرستان آثار و نتایج  بسیاری خوبی به همراه داشته است.

رحمانی گفت: بانوان ورزشکار شهرستان تاکستان در رشته های مختلف دو و میدانی، رزمی، فوتبال ، بسکتبال، شطرنج، آمادگی جسمانی و .. به طور سازمان یافته فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان تاکستان در سال 98بیش از سه هزار نفر بود که این آمار نسبت به سال های پیش از آن رشد قابل قبولی داشته است. 

این مقام تصریح کرد: متاسفانه در سالجاری به علت شیوع ویروس کرونا فعالیت های ورزشی تحت تاثیر این بیماری قرار گرفت و محدود شد به همین دلیل در سالجاری میزان آمار ورزشکاران سازمان یافته بانوان کاهش محسوسی به همراه داشته است اما بنده باور دارم با توجه به انگیز و اشتیاق و پشتکاری که بانوان ورزشکار شهرستان تاکستان دارند با نابودی ویروس کرونا شاهد افزایش قابل توجه آمار بانوان ورزشکار سازمان یافته این شهرستان خواهیم بود.

وی یادآور شد: هم اکنون تعدادی از بانوان ورزشکار شهرستان تاکستان در رشته های مختلف در لیگ های برتر کشور حضور موفق و درخشان دارند. 

رحمانی تاکید کرد: با توجه به اهمیت توسعه فعالیت های ورزشی بانوان و آثار مثبت آن درابعاد مختلف  اجتماعی، توسعه و حمایت از فعالیت ورزشی بانوان در اولویت اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان گفت: 15 باشگاه ورزشی شهرستان تاکستان به صورت اختصاصی به بانوان تعلق دارد و تلاش داریم با حمایت مسئولان استان و شهرستان با توجه به استعدادهای بانوان یک ورزشگاه اختصاصی بانوان را در شهرستان تاکستان احداث کنیم.

نظر شما