بخشدار محمدیه:

همراهی اصناف در کاهش شیوع ویروس کرونا نقش اساسی دارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۸۴۸۳۶
همراهی اصناف در کاهش شیوع ویروس کرونا نقش اساسی دارد
بخشدار محمدیه گفت: همراهی مردم و اصناف در کاهش شیوع ویروس کرونا نقش اساسی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کارگروه اجرای طرح مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا صبح دوشنبه با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط در سالن جلسات بخشداری محمدیه برگزار شد.

صادق قندی بخشدار محمدیه در این جلسه با بیان اینکه مردم و اصناف نقش بسزایی در کاهش شیوع ویروس کرونا دارند اظهار کرد: طی مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونای استان قزوین و اعلام محدودیت جدید یکماهه از ۲۰ آبان، نمایندگان دستگاه های مربوطه  باید با آگاه سازی کسبه ها و مشاغل در بخش محمدیه نسبت به اجرای آن اقدام کنند تا با کمک مردم شاهد ریشه کن شدن این ویروس  ناخوانده باشیم.

image_2020_11_9-9_51_14_560_vEm

بخشدار محمدیه  در ادامه از اجرای مانور هماهنگی و همراهی مشاغل و کسبه در بخش محمدیه خبرداد و افزود: روز گذشته به همراه نمایندگان دستگاه های ذیربط در خصوص  اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در بخش محمدیه مانور اطلاع رسانی و تشریح دستورات طرح تشدید نظارت بر مشاغل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای مردم و کسبه برگزارشد.

قندی در ادامه بر اجرای طرح تشدید نظارت بر مشاغل پر خطر در زمینه شیوع ویروس کرونا وهمچنین بر تعطیلی این مشاغل تاکید کرد و افزود: ورزشگاه ها، تالارها، آرایشگاه های زنانه و مردانه از فردا به مدت یک ماه تعطیل خواهند شد.

بخشدار محمدیه تصریح کرد: همه رستوران ها، فست فودها، اغذیه فروشان و کافی شاپ ها با رعایت پروتکل های بهداشتی  فقط بصورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: نانوایی ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای می توانند طبق روال قبل و به فعالیت خود با رعایت نکات بهداشتی ادامه دهند.

وی ادامه داد: در این مدت از ساعت ۱۸ به بعد فقط مراکز ضروری مانند مراکز درمانی، داروخانه‌ها، آتش‌نشانی و … باز است و دیگر صنوف متعلق به دسته ۳ و ۴ از ساعت ۱۸ به بعد اجازه فعالیت ندارند.

بخشدار محمدیه در خاتمه ضمن  تقدیر وتشکر از همسویی  وهمراهی مردم خوب بخش محمدیه در اجرای مصوباب و پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا خواستار همکاری بیشتر مردم بخصوص اصناف و صاحبان مشاغل مختلف در بخش محمدیه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز