مدیرکل پست استان قزوین:

راه اندازی خدمات نوین پستی در اولویت شرکت پست قزوین است

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۵۳۹۴
راه اندازی خدمات نوین پستی در اولویت شرکت پست قزوین است
مدیرکل پست استان قزوین گفت: با راه اندازی خدمات نوین پستی و مشارکت بیشتر در فروش اینترنتی برای افزایش درآمد ها در شرایط کنونی اقدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رحیم برخورداری در نشست با رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین که روز سه شنبه در شرکت پست قزوین برگزار شد، اظهارداشت: در حال حاضر 271 واحد پستی در مناطق مختلف استان کار خدمات رسانی به شهروندان را انجام می دهند و 7 خط روستایی هم ایجاد شده که برای 192 نفر از روستائیان شغل ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: در شرایطی که میانگین افزایش درآمدزایی پست در کشور حدود 46 درصد بوده ما در استان توانستیم این رشد را به 57.33 درصد برسانیم و در رتبه هشتم قرار گیریم که هدف گذاری ما رسیدن به جایگاه پنجم کشور است.

image_2020_11_9-13_58_49_270_9B3

مدیرکل پست استان قزوین تصریح کرد: ترافیک ما بیش از یک میلیون و 152 هزار عدد در سال است و توانسته ایم بیش از یک میلیون و 900 هزار محموله و مرسوله را در استان جابجا کنیم و به مقصد برسانیم.

ثبت نام 465 هزار کارت ملی 

برخورداری ثبت نام کارت ملی هوشمند را از دیگر فعالیت های این شرکت عنوان کرد و یادآورشد: از سال 93 تاکنون بیش از 465 هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند در شرکت پست ثبت نام کردند که 520 هزار کارت تحویل شده است.

وی اضافه کرد: با انعقاد 33 تفاهم نامه برای فروش محصول با واحدهای صنعتی و شرکتها قرارداد بستیم و تاکنون بیش از یک میلیون و 500 هزار بسته را توزیع کرده ایم.

برخورداری اظهارداشت: برای کاهش مراجعه به ادارات پست بخشی از تصدی گری ها به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان واگذار شده که در این راستا امور مردم تسریع شده است.

توزیع ماهانه 4500 سند رسمی

وی از جابجایی ماهانه 4500 فقره سند رسمی هم خبرداد و گفت: تاکنون بیش از 32 هزار فقره سند رسمی و دولتی نیز در سطح استان و سایر مناطق کشور جابجا و 3500 کنتور آب روستایی هم نصب شده است.

image_2020_11_9-13_59_6_516_ARI

مدیرکل پست استان قزوین تصریح کرد: راه اندازی خدمات پستی نوین در اولویت برنامه ها قرار دارد که در این راستا واگذاری صندوق های شخصی، صندوق های هوشمند، فروش تمبر پستی هم در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه گفت: به دلیل قرار گرفتن اداره پست در شمالی ترین بخش شهر قزوین و دسترسی سخت شهروندان به این مرکز از نمایندگان و مسئولان استان انتظار داریم برای راه اندازی دفتر پستی در مرکز شهر قزوین در میدان آزادی تمهیدات لازم را به عمل آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز