استاندار قزوین:

تشکیل هسته مشورتی نخبگان در قزوین ضروری است

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۲:۴۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۶۷۰۲
تشکیل هسته مشورتی نخبگان در قزوین ضروری است
استاندار قزوین گفت: به منظور بهره گیری از ایده نخبگان و مبتکران و کمک به توسعه و حل مشکلات استان، تشکیل هسته مشورتی نخبگان در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در مراسم معارفه رئیس جدید بنیاد ملی نخبگان استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: خوشبختانه در استان ظرفیت خوبی در عرصه نخبگان داریم که با شناسایی افراد شاخص می توانیم از این توانمندی در حل مشکلات استفاده بیشتری کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم از ظرفیت نخبگان بهره برداری مطلوبی کنیم قادر خواهیم بود به دستاوردهای بهتری برسیم.

استاندار قزوین یادآورشد: توسعه و پیشرفت استان نیازمند بهره گیری از همه افراد و ظرفیت هاست و در این زمینه باید هدفمند حرکت کنیم تا کارها به نتیجه برسد.

جمالی پور بیان کرد: یکی از اقدامات اساسی بنیاد نخبگان در استانها، تشکیل کارگروه‌های تخصصی است تا بتوان به صورت متمکز و هدفمند به توسعه استان کمک کرد.

استاندار قزوین گفت: تاکید رهبری در استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور اگر سرلوحه کارهای ما قرار گیرد می توانیم از علم و دانش در مسیر تولید ثروت استفاده کنیم.

جمالی پور اظهارداشت: قزوین سابقه تاریخی خوبی دارد و شخصیت های برجسته ای را تقدیم کشور کرده و ما نیز وظیفه داریم از این ظرفیت در حل مشکلات و رفع موانع علمی بهره برداری کنیم و بنیاد نخبگان در شناسایی نیروهای مستعد می تواند نقش آفرین باشد.

IMG_0245

در این مراسم ضمن تشکر از خدمات کریم افشار رئیس سابق، علی رجب پور به عنوان رئیس جدید بنیاد نخبگان استان قزوین معرفی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز