خبرهای ورزشی قزوین:

لیگ برتر فوتبال باشگاهی استان قزوین آغاز شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۳:۵۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۶۷۱۰
لیگ برتر فوتبال باشگاهی استان قزوین آغاز شد
رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای استان قزوین از امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فصل جدید رقابت های فوتبال باشگاهی استان که به علت شرایط نامساعد ویروس کرونا با تاخیر در آغاز مسابقات همراه بود، با برگزاری دوبازی به صور ت رسمی، از امروز پنج شنبه 22 آبان ماه آغاز می شود.

در بازی اول که امروز در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می شود دو تیم ستاره شهر و اتحاد به مصاف هم خواهند رفت.

در بازی دوم این رقابت ها نیز در هفته اول فردا جمعه 23 آبان ماه، کاسپین نوین قزوین میزبان تیم طلایه داران بوئین زهرا تیم قهرمان سال گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاهی استان است.

با بررسی شرایط لیگ امسال و حضور نمایندگان هشت تیم باشگاههای کشور در جلسه قرعه کشی و اعلام برنامه هفته اول تا هفتم در یک ماه گذشته و اعلام برنامه جدید مسابقات، عملا برنامه مسابقات تغییر یافته است.

در برنامه اعلام شده در یک ماه گذشته از سوی هیئت فوتبال استان و در هفته اول مقرر بود تیم های ستاره شهر با اتحاد، کاسپین نوین با بهاران، آراد با شهید بابایی و جواهری منصوری با طلایه داران بازی کنند.

محمود عبدالهی دبیر هیئت فوتبال استان قزوین در خصوص تغییرات ایجاد شده در برنامه مسابقات لیگ برتر استان به خبرنگار برنا گفت: در جلسه برنامه ریزی نمایندگان هشت باشگاه حضور داشتند و با اعلام برنامه مسابقات و مهلت ثبت قراردادها برای شروع لیگ متاسفانه دو باشگاه آراد تاکستان و بهاران محمدیه از مسابقات کناره گیری کردند. 

تیم بهاران به دنبال خرید امتیاز در زیرگروه کشوری است 

وی افزود: طبیعی است وقتی دو تیم از حضور در مسابقات انصراف می دهند جدول مسابقات تغییر می کند که در این راستا در هفته اول به جز بازی تیم های ستاره شهر با اتحاد و کاسپین نوین با طلایه داران ، بازی سوم هفته ما بین دو تیم شهید بابایی و جواهری منصوری در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز