معاون بنیاد ملی نخبگان:

توسعه کشور با بهره گیری از نخبگان تسریع می شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۶۷۴۴
توسعه کشور با بهره گیری از نخبگان تسریع می شود
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان کشور گفت: توجه به نخبه پروری و جذب نخبگان در بخش های مختلف جامعه موجب تسریع در توسعه و پیشرفت کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آریا الستی روز پنجشنبه در مراسم معارفه رئیس بنیاد ملی نخبگان استان قزوین که با حضور استاندار و امام جمعه و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان می تواند در سیاست گذاری و برنامه ریزی در حوزه شناسایی و پرورش استعدادهای علمی نقش آفرین باشد.

وی گفت: یکی از وظایف بنیاد ملی نخبگان، سیاستگذاری و برنامه‌ ریزی موثر برای هدایت استعدادهای علمی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور و تامین نیازهای نهادهای علمی است.

IMG_0222

الستی تصریح کرد: فعالیت های بنیاد نخبگان هیچگاه موازی کاری با سایر دستگاههای اجرایی نیست و تلاش می کنیم کمک موثری به بخش های صنعت، آموزش و پرورش و سایر نهادها باشیم.

وی گفت: خوشبختانه جایگاه بنیاد نخبگان قزوین در کشور مطلوب است و امیدواریم در دوران ریاست جدید هم گام های موثری در مسیر توسعه و پیشرفت علمی و بهره گیری از نخبگان و استعدادهای علمی استان برداشته شود.

معاون بنیاد نخبگان ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند کریم افشار رئیس سابق بنیاد نخبگان استان اظهار امیدواری کرد در دوره جدید هم شاهد موفقیت های بیشتر استان در حوزه علمی باشیم.

IMG_0245

 

در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های کریم افشار، رئیس سابق، علی رجب‌پور به عنوان سرپرست بنیاد ملی نخبگان استان قزوین معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز