استاندار قزوین:

تردد خودروهای با پلاک غیربومی در استان قزوین ممنوع شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۶۹۸۴
تردد خودروهای با پلاک غیربومی در استان قزوین ممنوع شد
استاندار قزوین گفت: به منظور کنترل بیماری کرونا از روز جمعه تا اطلاع بعدی تردد خودروهای با پلاک غیر بومی در استان قزوین ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین؛ هدایت الله جمالی پور  در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اظهارداشت: علیرغم مصوباتی که در ستاد مقابله با کرونا تعیین شده و با تلاش دست اندرکاران و کادر درمان متاسفانه آمار افزایش بیماری نشان می دهد اهعدافق ما برآورده نشده و همچنان شاهد روند صعودی بیماری هستیم که باید در این زمینه تصمیمات جدی تری بگیریم.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین، نقش مردم را در مهار کرونا اساسی و کلیدی دانست و گفت: مقابله با این بیماری بدون همکاری همه مردم به نتیجه نمی رسد لذا انتظار داریم مدیران با قاطعیت در اجرای مصوبات جدی باشند و مردم هم همکاری خود را بیشتر کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تمام امکانات و تجهیزات استان باید در خدمت ستاد مقابله با کرونا قرار گیرد و تمام دستگاههای اجرایی و خدماتی در استان قزوین برای اجرای مصوبات این ستاد هم در آماده باش کامل باشند.

استاندار قزوین گفت: در حال حاضر اولویت دستگاه های اجرایی قزوین کنترل و مهار کرونا است و کارهای اجرایی در مرحله بعدی قرار دارد لذا همه مدیران باید با تمام توان و ظرفیت پای کار بوده و نسبت به بهبود وضعیت و کاهش میزان ابتلا و شیوع کرونا برنامه ریزی کنند.

وی با نگرانی از فوت روزانه 500 نفر در کشور بر اثر ویروس کرونا اظهارداشت: با برنامه ریزی انجام شده ستاد توزیع و تامین نیروی عملیاتی در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین تشکیل می شود تا ادارات تعدادی از کارمندان خود را برای کنترل و مقابله با کرونا در اختیار ستاد قرار دهند.

استاندار قزوین تصریح کرد: تا اطلاع بعدی هر گونه تجمع و برگزاری مراسم جشن و عروسی و ترحیم ممنوع است و باید به طور جدی از آن جلوگیری شود تا شهد ابتلای افراد بیشتری نباشیم.

وی اضافه کرد: سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی لازم است نسبت به ساماندهی شبکه حمل و نقل عمومی برنامه ریزی مدونی داشته باشند و شبکه اتوبوسرانی تنها مجاز به استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت خود بوده و تاکسی ها نیز باید حداکثر ۳ مسافر را جابه جا کنند.

جمالی پور گفت: از روز جمعه تا اطلاع بعدی از تردد خودروهای با پلاک غیر بومی در استان جلوگیری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز