محمد قافله باشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استان قزوین امسال تابستان بدون خاموشی را سپری کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۸:۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۷۷۳۴
استان قزوین امسال تابستان بدون خاموشی را سپری کرد
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با همکاری صاحبان واحدهای صنعتی و کاهش پیک بار، تابستان امسال بدون خاموشی در استان قزوین سپری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید محمد قافله باشی در باره اقدامات کاهش پیک در استان اظهار داشت: مجموع سهمیه کاهش پیک اختصاص داده شده برای استان قزوین 100 مگاوات است که برای اولین بار با رشد 30 درصدی نسبت به سال گذشته روبرو شدیم.

وی بیان کرد: توانستیم 129.8 مگاوات در ساعت 14 و عملکرد 129 درصدی را که 29 مگاوات بیشتر از سقف تعیین شده است را صرفه جویی کرده و اهداف خود را محقق کنیم.

قافله باشی گفت: برنامه های پاسخگویی بار در سال جاری با همکاری صاحبان صنایع و کشاورزی به گونه ای تنظیم شد که مشترکین خانگی توانستند بدون خاموشی تابستان را سپری کنند و در این زمینه رتبه سوم کشوری را کسب کردیم.

برق 22

قافله باشی بیان کرد: در ماکزیمم عملکرد برنامه 24 ساعته صنعتی و ماکزیمم عملکرد برنامه 24 ساعته صنعتی، در میان 39 شرکت توزیع سراسر کشور رتبه دوم را کسب کردیم و در عملکرد برنامه مولدهای خود تامین رتبه چهارم بدست آمد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: در عملکرد کل برنامه ها در روز پیک بحرانی کشور در تاریخ 31 تیرماه امسال در ساعت 14 به میزان 80.7 مگاوات همکاری مشتریکن اخذ شد و پیک سراسری به همین میزان کاهش یافت.

وی تصریح کرد: در رتبه بندی گروهی نیز در گروه سوم با توجه به مجموع امتیاز برنامه های پاسخگویی بار و رعایت سقف پیک اعلامی از توانیر با امتیاز 83.1 رتبه سوم کسب شد.

پرداخت 8 میلیارد تومان پاداش همکاری در کاهش مصرف 

قافله باشی از تخصیص پاداش به مشترکان همکار صنعتی هم خبر داد و اظهارداشت: در سال جاری به مشترکان همکاری که در برنامه ریزی برای کاهش میزان مصرف و انتقال بار مصرف به ساعاتدیگر مشارکت خوبی داشتند مبلغ 8 میلیارد تومان پاداش داده شد.

صنعت

وی اضافه کرد: در استان قزوین 618 هزار مشترک داریم که 4870 مشترک صنعتی و 6508 مشترک کشاورزی است که با همکاری مشترکین صنعتی توانسته ایم از پیک مصرف در تابستان بدون خاموشی عبور کنیم.

قافله باشی در ادامه تصریح کرد: سالانه 15 هزار عدد فروش کنتور برق داریم که به دلیل کاهش تولید آن مشترکین گاهی در نوبت دریافت هم هستند که تلاش می کنیم نیازها به موقع تامین شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: امسال 6700 مشترک جدید داریم و امیدواریم با حمایت توانیر بتوانیم اعتبارات آن را تامین کرده و به نیازها پاسخ دهیم.

وی اضافه کرد: در استان 2617 همکار دیماندی داریم که اکثر آنها با ما همکاری می کنند و با این مشارکت توانسته ایم برق پایدار در شبکه را تامین کنیم.

در استان قزوین از مجموع 618 هزار مشترک حدود 488 هزار و 958 مشترک خانگی است.

نظر شما