مدیرعامل شرکت آپادانا سرام:

بزرگترین مجموعه تولید کاشی و سرامیک در استان قزوین به چرخه تولید بازگشت

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۷:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۷۷۶۴
بزرگترین مجموعه تولید کاشی و سرامیک در استان قزوین به چرخه تولید بازگشت
مدیرعامل شرکت آپادانا سرام گفت: با راه اندازی خطوط تولید و پرداخت 30 میلیارد تومان بدهی معوقه و 158 میلیون یورو بدهی ارزی، کارخانه بزرگ کاشی و سرامیک در استان قزوین به خط تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی روز شنبه از مجموعه بزرگ تولید کاشی و سرامیک آپادانا که به تازگی با رفع مشکلات مدیریتی وارد چرخه تولید رسمی شده است بازدید و از مدیریت منطقی و کارشناسی در احیای این واحد مهم تولیدی تشکر کرد.

علی بابایی مدیرعامل شرکت در این بازدید با ارائه گزارشی از احیای این مجموعه تولیدی اظهارداشت: شرکت آپادانا سرام در سال 81 تاسیس و از سال 86 وارد تولید شد که در سال گذشته قبل از حضور اینجانب تولید این مجموعه متوقف شده بود.

بابایی 12

وی بیان کرد: این مجموعه بیش از 130 هکتار مساحت دارد که حدود 28 هکتار مسقف به تولید کاشی و سرامیک اختصاص یافته و با داشتن بیش از 730 کارگر و مهندس، ظرفیت اسمی تولید سالانه حدود 30  میلیون مترمربع انواع کاشی و سرامیک پرسیلانی، دیواری و گرانیتی را داشته است.

بابایی تصریح کرد: مجموعه آپادانا سرام بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک خاور میانه بوده که از مجموع 27 خط تولیدی آن، توانسته ایم حدود 45 درصد را فعال کرده و 12 خط را زیر پوشش تولید ببریم و سالانه 7 میلیون و 500 هزار متر مربع انواع سرامیک و کاشی لعابدار دو پخت دیواری، کاشی کف و  پرسلان های لعاب دار تولید کنیم.

وی اضافه کرد: این واحد صنعتی، ظرفیت تولید اسمی 30 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک با کیفیت را دارد که در صورت بهره گیری از همه خطوط تولید و اجرای طرح توسعه قادریم تولید را افزایش داده و برای  700 نفر هم شغل جدید ایجاد کنیم.

بدهی 158 میلیون یورویی شرکت پرداخت شده است

بابایی با اشاره به حل مشکلات سال های گذشته این واحد صنعتی اظهارداشت: در سال گذشته در زمان تغییر مدیریت، بیش از 30 میلیارد تومان بدهی داخلی و حدود 158 میلیون یورو بدهی ارزی به صندوق توسعه ارزی داشتیم که با یک برنامه ریزی منسجم و تعریف چشم انداز منطقی توانسیتم با استفاده از ماده 20 قانون رفع موانع تولید، بدهی ارزی را با تامین منابع توسط هلدینگ پرداخت کرده و با راه اندازی خطوط تولید به صورت سه شیفت شرکت را فعال کنیم.

بابایی 4

وی افزود: همچنین بیش از 39 میلیارد تومان بدهی معوق سنواتی و 4 میلیارد تومانی بدهی انرژی داشتیم که پرداخت همه مطالبات تا امروز برنامه ریزی شده است، همچنین 9 میلیون و 900 هزار مترمربع قرارداد فروش محصول را امضا کردیم و قادریم شعار جهش تولید را که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است را عملیاتی کنیم.

بابایی اضافه کرد: کاهش هزینه های سربار، کاهش زیان عملیاتی، ساماندهی امور بازرگانی، ایجاد تنوع در تولید محصول، بسترسازی برای تولید محصولات جدید در سایزهای بزرگتر و شناسایی بازارهای جدید صادراتی از جمله راهکارهای رونق تولید در این واحد صنعتی است که با جدیت آن را دنبال می کنیم.

مدیرعامل شرکت صنعتی آپادانا سرام تصریح کرد: با برند سازی و بازگشت به جایگاه گذشته  شرکت امیدواریم گامی در مسیر صیانت از سرمایه های ملی، ایجاد اشتغال و جهش تولید در استان و کشور برداریم.

بابایی 5

کارخانه آپادانا سرام که در جاده قزوین به بویین زهرا قرار دارد در حال حاضر با راه اندازی 12 خط تولید ماهانه 600 هزار مترمربع انواع کاشی و سرامیک پرسیلانی و دیواری تولید می کند و 730 نفر نیز در آن مشغول فعالیت شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز