مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین:

درآمدهای اداره کل اوقاف قزوین ۲۷ درصد رشد یافت

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۸۳۸۱
درآمدهای اداره کل اوقاف قزوین ۲۷ درصد رشد یافت
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین گفت: درآمدهای موقوفی این اداره کل امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی اوقاف قزوین، حجت الاسلام مصطفی مجیدی با اشاره به درآمدهای موقوفی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در سال جاری، اظهار داشت: درآمدهای کسب شده این اداره کل از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ درصد بیشتر از پیش بینی ها بوده است.

وی افزود: اجاره جاری و معوقه، نقل و انتقال، پذیره های اولیه و پذیره های جاری و طبقات از جمله مهم ترین منابع درآمدی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به حساب می آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین اضافه کرد: این اداره کل براساس درآمدهای خود خدمات مختلفی را در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی به اقشار مختلف ارایه می کند.

وی با اشاره به هدف گذاری این دستگاه برای پرداختن به موضوعات اجتماعی و امور خیریه، اظهار داشت: اداره کل اوقاف استان قزوین در سال های اخیر برنامه ریزی ویژه ای را در زمینه موضوعات اجتماعی داشته است و از ابتدای امسال ۸۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: آزادسازی زندانیان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر و پخت غذای گرم برای نیازمندان از جمله مهم ترین موضوعات اجتماعی است که اداره کل اوقاف استان برای آنها هزینه و اعتبار پرداخت کرده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز