فرماندار آوج:

گوشی‌های هوشمند برای دانش‌آموزان مناطق محروم تامین شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۸۹۴۸
گوشی‌های هوشمند برای دانش‌آموزان مناطق محروم تامین شود
فرماندار شهرستان آوج بر برنامه ریزی برای تامین گوشی و تبلت دانش آموزان خانواده های تحت پوشش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حق گویان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به همراه معاونین،رئیس ستاد جمع آوری زکات و روسای ادارات کمیته امداد امام خمینی بخش های آوج و آبگرم با علیرضایی فرماندار شهرستان آوج دیدار و گفتوگو کرد.

علیرضایی در این دیدار اظهار کرد: در شرایط فعلی اولویت اول ما در شهرستان،توجه به سلامت و حفظ جان مردم است و همه برنامه ریزی دستگاه ها باید معطوف به این هدف باشد.

وی افزود:در چنین اوضاع و احوالی، حمایت کمیته امداد اط خانواده ها و اقشار تحت پوشش نباید،مقطعی و گذرا باشد بلکه تامین بسته های بهداشتی و معیشتی برای چنین خانواده هایی باید یک اولویت اصلی،مستمر و بلند مدت باشد.

فرماندار شهرستان آوج گفت:تامین گوشی و تبلت برای دانش آموزان خانواده های محروم و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای دسترسی و استفاده از شبکه مجازی و آموزشی شاد یک ضرورت و اولویت اساسی است و آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت خیرین با مشارکت کمیته امداد امام خمینی اعلام می کنیم.

علیرضایی اظهار داشت:راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در شهر آوج به منظور پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و بدون سود بانکی از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه و پیگیری مسئولین کمیته امداد بخش مرکزی قرار بگیرد تا در ادامه از ظرفیت اشخاص و موسسات خیریه برای حمایت از این صندوق استفاده کرد.

در این جلسه مقرر شد لیست دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که فاقد تبلت و گوشی هستند با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان تهیه تا با مساعدت و همکاری و حمایت خیرین و موسسات خیریه شهرستان در این خصوص اقدام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز