معاون عمرانی استانداری قزوین:

ساماندهی سایت پسماند محمد آباد ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۹۳۳۱
ساماندهی سایت پسماند محمد آباد ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: ساماندهی سایت محمد آباد و رفع اشکالات فنی و افزایش ظرفیت آن 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کارگروه مدیریت پسماند روز سه شنبه با حضور استاندار، شهردار، معاون عمرانی، مدیران کل محیط زیست و استاندارد در استانداری قزوین برگزار شد.

علی فرخزاد در این نشست اظهارداشت: یکی از موضوعات مهم که باید برای آن تدبیر و برنامه ریزی شود تفکیک زباله از مبدا است که با این کار می توانیم وضعیت پسماندها را در استان مدیریت و ساماندهی کنیم.

پسماند 7

وی اضافه کرد: محیط زیست با کمک شهرداری موضوع پسماندها را با جدیت پیگیری می کند که در این زمینه توجه به ساماندهی پسماندهای صنعتی، عفونی و شیمیایی هم در اولویت قرار دارد.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: روزانه بیش از 700 تن زباله در شهرهای استان تولید و به سایت محمد آباد منتقل می شود که در یک سال آینده ظرفیت سایت تکمیل شده و با چالش های جدی روبرو خواهیم شد که بسرعت باید برای بهبود این وضعیت اقدام کنیم.

ساماندهی سایت محمد آباد و اصلاح فرایندها به 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

فرخزاد در ادامه گفت: در حال حاضر زباله 22 شهر و 200 روستا به قزوین منتقل می شود که مقرر شد از این پس به ازای هر کیلو تولید زباله و انتقال به سایت مبلغ 150 تومان از سوی شهرداری های استان به شهرداری قزوین پرداخت شود تا بتوانیم سایت محمد آباد را توسعه داده و مشکلاتش را برطرف کنیم.

پسماند 4

وی بیان کرد: طرح جامع پسماند هم در مرحله بعدی باید در دستور تهیه قرار گیرد تا در دراز مدت بتوانیم چالش های زباله و پسماند را در استان برطرف کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز