مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین

گردنه های پیچ بن و سپارده در استان قزوین مسدود شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۰۰۰۹
گردنه های پیچ بن و سپارده در استان قزوین مسدود شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به علت بارش برف گردنه‌های پیچ بن و سپارده در الموت شرقی و غربی به منظور حفظ ایمنی رانندگان مسدود شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی اداره راهداری ، جواد حق لطفی با اعلام این خبر اظهار داشت: گردنه پیچ بن در محور روستایی الموت به تنکابن و گردنه سپارده در محور قزوین، الموت به کلاچای با توجه به شرایط خاص جغرافیایی هر سال در فصل پاییز و زمستان و با آغاز بارش برف توسط راهداران مسدود شده و در فصل بهار پس از پایان بارش‌ها بازگشایی می‌شوند.

وی بیان کرد: گردنه پیچ بن با سه هزار  ۳۰۰ متر و گردنه سپارده با ۲ هزار و۸۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا جزو مرتفع ‌ترین گردنه‌های استان قزوین هستند و در فصل زمستان با بارش برف و پدیده کولاک مواجه می‌شوند.

حق لطفی

حق‌لطفی تصریح کرد: ۳۵۰ راهدار با بهره گیری از ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین برای خدمت ‌رسانی در ایام زمستان به هموطنان در آماده باش هستند.

وی از شهروندان خواست در زمان بارش برف و سرمای هوا از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت سفر های ضروری، خودروی خود را به زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کاربران جاده‌ای برای آگاهی از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها می ‌توانند اطلاعات لازم را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز