فرماندار شهرستان آوج:

۳۰ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب آوج هزینه شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۰۱۵۰
۳۰ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب آوج هزینه شد
فرماندار شهرستان آوج از هزینه کرد بیش از ۳۰ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب شهرستان آوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در نشست مشترک علیرضایی فرماندار شهرستان آوج با بیرنوندی مدیر عامل شرکت آبفای استان که صبح پنجشنبه برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام و اولویت دار حوزه آب و فاضلاب شهرستان آوج بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه در خصوص پروژه های تصفیه خانه فاضلاب آبگرم،مجتمع های ملی آبرسانی روستایی،اجرای طرح آبرسانی در روستاهای فاقد پوشش قره آقاج،دانک،مشانه،دشت آهو و میاندره با همکاری بسیج سازندگی،تسریع در طرح اجرای حفاری چاه های آب شرب روستاهای سنگاوین،مشهد،بی آب و وروق،تامین آب ناحیه صنعتی آوج،اجرای طرح اصلاح و تکمیل شبکه آب شرب شهر آوج،طرح ارتقای کیفیت آب شرب برخی از نواحی روستایی شهرستان،اجرای شبکه داخلی در روستاهای نصرت آباد،آقچه دام و بیگلر بحث و بررسی شد.

همچنین تسریع در تکمیل ساختمان آبفای شهرستان،نصب مخزن ۵۰  متر مکعبی در روستاهای خنداب و عبدالله مسعود علیا،حفر چاه،خط انتقال و اجرای شبکه داخلی با مشارکت اهالی روستای حسین آباد،مرمت و لایروبی چشمه های مخازن آب شرب روستاها،اعلام آمادگی آبفا جهت همکاری و همراهی با روستاهای فاقد تحت پوشش،آماده سازی طرح آبرسانی روستای دشتک و تکمیل مخزن و طرح کیفیت آب شرب روستای شهید آباد جهت افتتاح و بهره برداری در دهه فجر امسال، از دیگر طرح هایی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مساعدت لازم  و موافقت نهایی جهت تسریع در اجرای این طرح ها اعلام شد.

نصرت الله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در این جلسه یادآور شد: برای اجرای این طرح ها و طرح های انجام شده طی یکسال گذشته بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

گفتنی است صوفی و فتح خانی بخشداران بخش مرکزی و آبگرم و اسماعیل زادگان مدیر آبفای شهرستان در این نشست،فرماندار را همراهی می کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز