معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

فرمانداری ها در صورت لزوم مجوز تردد در شهرها را صادر می کنند

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۰۷۷۰
فرمانداری ها در صورت لزوم مجوز تردد در شهرها را صادر می کنند
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مجوز تردد در شهرها در اختیار فرمانداری هاست و در صورت نیاز با ارائه معرفی نامه در اختیار واجدان شرایط قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با اعمال محدودیت های تردد در شهرها امکان صدور مجوز برای کسانی که به دلایل شغلی تردد آنها اشکالی ندارد برای فرمانداران مهیا شده است.

وی گفت: از امروز شنبه اول آذرماه سفرهای برون شهری و تردد میان شهرها نیز ممنوع شده و از شهروندان انتظار داریم در اجرای مصوبات ستاد کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین افزود: از صاحبان واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی انتظار داریم در ایام اعمال محدودیت‌های کرونایی، که از امروز آغاز شده است همکاری کنند و در صورت نیاز به تردد میان شهرها با همراه داشتن معرفی نامه سازمان مربوطه به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

حبیبی بیان کرد: صدور مجوز تردد در سطح شهرستان‌ها فقط توسط فرمانداری‌ها صادر می‌شود.

ایست+1

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در ردیف گروه‌های سطح یک تعریف شده اند و فعالیت آن‌ها در زمان مدیریت هوشمندِ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها بلامانع است.

وی اضافه کرد: چنانچه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی برای پیگیری امور کاری خود نیاز به تردد بین استان‌ها به‌ ویژه تهران و البرز را داشته باشند باید از طریق سازمان صمت یا شرکت شهرک‌های صنعتی استان و یا سازمان جهاد کشاورزی استان بصورت کتبی به فرمانداری‌ها معرفی شوند.

حبیبی با اشاره به وظایف حساس فرمانداران در اجرای محدودیت‌ها اظهارداشت: فرمانداران براساس نیاز و ضرورت با هماهنگی فرماندهی انتظامی و پلیس راه استان مجوز تردد را صادر خواهند کرد.

جانشین ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا در استان قزوین مجوزهای صادر شده برای تردد در ایام محدودیت‌ها را دارای محدودیت زمانی و جغرافیایی دانست و گفت: از آنجا که ترددها در حداقل میزان ممکن انجام می شود از مدیران واحدهای تولیدی و مدیران صمت و شرکت شهرک‌ها و جهاد کشاورزی انتظار می‌رود دقت کنند تا فقط در حد ضرورت و نیاز این مجوزها صادر شود.

وی افزود: 5 شهر استان در وضعیت قرمز و شهرستان آوج در وضعیت زرد است و همه شهروندان بایستی به پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی اهمیت دهند و در صورت خروج از منزل از ماسک استفاده کنند تا شاهد ابتلای افراد بیشتری به ویروس کرونا نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز