رئیس کل دادگستری استان قزوین خبر داد:

برخورد قانونی با ناقضان محدودیت های کرونایی

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۹۰۹۷۴
برخورد قانونی با ناقضان محدودیت های کرونایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با نقض کنندگان محدودیت‌های کرونایی تعیین شده برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت‌الاسلام نورالله قدرتی در نشست مدیران قضایی استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مصوبه چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و دستور مقام عالی قضایی کشور مبنی بر رعایت مصوبات این ستاد به منظور حفظ سلامت کارکنان و نیز مراجعان به واحدهای قضایی و اداری و نیز ضرورت خدمت رسانی بی‌وقفه شعب قضایی، تمامی واحدهای این مجموعه ملزم به رعایت تصمیم‌های اخذ شده هستند. 

مقام ارشد قضایی استان ادامه داد: تمامی شعب قضایی موظف به انجام دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط کاری خود بوده و ضمن استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده، ملزم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز خواهند بود.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه تمامی امور دادگستری از اول آذرماه طبق دستورالعمل های ابلاغی خدمات خود را به مراجعان ارایه خواهند داد، اظهار داشت: تمامی پرونده‌ها برای تعیین وقت از طریق ابلاغ الکترونیکی و یا تلفنی صورت می‌پذیرد و از ورود همراهان طرفین پرونده به واحدهای اداری و قضایی جلوگیری به عمل خواهد آمد و حضور ارباب رجوع به کلیه مراجع قضایی صرفا با تعیین وقت قبلی و استفاده از سامانه «نوبت دهی الکترونیکی» امکان پذیر خواهد بود. 

به گفته رئیس کل دادگستری استان قزوین ، دریافت شکواییه تنها از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی صورت می‌گیرد و از اعزام کارکنان به ماموریت‌های غیرضروری جلوگیری خواهد شد.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: دادستان‌ها نیز به مسئولین مربوطه کمک و دستورات لازم را صادر کنند تا شاهد قطع شدن زنجیره انتقال بیماری باشیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه عدم رعایت موارد بهداشتی توسط برخی شهروندان باعث شده تا تدابیر شدیدتری جهت پیشگیری و مقابله با این ویروس در جامعه از سوی مسئولان به اجرا گذاشته شود، تاکید کرد: امیدواریم با اعمال مقررات جدید مردم بیش از گذشته نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کرده و بدانند که در صورت ادامه این روند، ممکن است تدابیر شدیدتری نیز به اجرا گذاشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز