رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای بوئین زهرا:

مصوبات ستاد کرونا در شهرستان بویین زهرا اجرایی شده است

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۱۱۴۲
مصوبات ستاد کرونا در شهرستان بویین زهرا اجرایی شده است
رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان بوئین زهرا گفت: اجرای دقیق مصوبات از امروز با انجام رژه موتوری دستگاه‌های متولی در مبارزه با ویروس کرونا در بویین زهرا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی آقاعلی در این باره اظهارداشت: از صبح امروز شنبه با انجام  رژه لجستیکی با حضور همه امکانات و تجهیزات موتوری و خودرویی دستگاه‌های متولی برای اجرای محدودیت های کرونایی در وضعیت قرمز در سطح شهرستان بوئین زهرا به طور کامل عملیاتی شده است.  

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: با توجه با قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز از امروز اول آذرماه محدودیت‌ها برای مشاغل، اصناف و تردد‌ خودروها در سطح شهرستان بوئین زهرا اعمال شده است.

آقاعلی خاطر نشان کرد: تیم‌هایی مشترک از شبکه بهداشت، صمت، اتاق اصناف، اتحادیه‌های مربوطه و نیروی انتظامی بر روند امور ضروری و اعمال محدودیت‌ها نظارت خواهند داشت و در صورت مشاهده تخلف واحد متخلف به مدت ۱۵ روز پلمپ خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین ورود همه خودروها با پلاک های غیر بومی به شهرستان بوئین زهرا ممنوع شده و متخلفتن مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان جریمه خواهند شد.

نظر شما