رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

در تامین گوشت قرمز و مرغ در استان قزوین کمبودی نداریم

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۱۱۸۴
در تامین گوشت قرمز و مرغ در استان قزوین کمبودی نداریم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با ذخیره سازی و جوجه ریزی مناسب امسال در تامین گوشت قرمز و مرغ هیچ کمبودی در استان نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه خمسه در جلسه ستاد تنظیم بازار که روز شنبه در استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به همکاری خوب کشاورزان و بهره برداران با سیاست های دولت اظهارداشت: خوشبختانه با وجود اتحادیه های بزرگ و مهم دام و طیور، مرغ گوشتی و تخم گذار و با همراهی مناسبی که روسای آنها با جهاد کشاورزی داشته اند هیچ مشکل خاصی در استان در تامین نیازهای مردم نداریم.

خمسه تصریح کرد: با همکاری و تعامل بسیار خوبی که اتحادیه مرغ گوشتی استان با ما داشت بیش از دو میلیون و 500 هزار قطعه جوجه ریزی شده است که این میزان بیشتر از سال قبل بود.

photo_2020-11-21_13-45-53 (2)

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: البته از امروز با افزایش قیمت نهاده های دولتی و کرایه ها نگران هستیم که این موضوع بر روی قیمت مرغ تاثیر بگذارد اما در استان همه نیروهای خود را بسیج کرده ایم تا تنظیم بازار حفظ شود و کمبودی نداشته باشیم.

وی گفت: در تامین گوشت قرمز و سفید هیچ مشکلی نداریم و به مردم اطمیمنان می دهیم که همه نیازها را تامین می کنیم.

خمسه یادآورشد: خوشبختانه صد درصد کشت دیم در استان انجام شده و در بخش کشت آبی هم از مجموع 48 هزار هکتار زمین زراعی موجود تاکنون بیش از ۴۴ هزار هکتار زیر کشت رفته است.

استاندار قزوین در این جلسه از فعالیت خوب رئیس سازمان جهاد کشاورزی، بهره برداران و تولید کنندگان و اتحادیه ها در تولید، ذخیره سازی گندم و میزان جوجه ریزی تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز