هشدار شرکت آب منطقه ای قزوین:

شهروندان از حضور در کنار رودخانه ها و مسیل ها جدا خودداری کنند

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۱۳۸۶
شهروندان از حضور در کنار رودخانه ها و مسیل ها جدا خودداری کنند
شرکت آب منطقه ای استان قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل افزایش بارش ها و احتمال سیلاب از شهروندان درخواست می شود از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها و مسیل ها جدا خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روابط عومی شرکت آب منطقه ای قزوین با صدور اطلاعیه ای در خصوص سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در اثر بارندگی های روزهای اخیر هشدار داد.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه ای استان قزوین آمده است: بر اساس اطلاعیه ها و هشدارهای صادر شده از سوی اداره هواشناسی و سایر دستگاههای متولی به دلیل رگبارهای پراکنده پاییزی و شدت نسبتا بالای آن و نیز بارش های اخیر که تا روز دوشنبه ادامه دارد احتمال سیلاب در برخی مناطق وجود دارد.

بر اثر این بارش ها احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های استان وجود دارد لذا از تمامی مردم شریف استان بویژه مناطق نزدیک رودخانه ها درخواست شده است از هر گونه تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، دریاچه ها، سدها و تاسیسات آبی و نقاط پر خطر جدا خودداری کنند.

در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده است برای مقابله با سیلاب ها و طغیان رودخانه ها و مقابله با هر گونه حوادث احتمالی آمادگی کامل داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز