فرماندار تاکستان:

برگزار کنندگان دو جشن عروسی در تاکستان به مراجع قضایی معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۱۴۱۹
برگزار کنندگان دو جشن عروسی در تاکستان به مراجع قضایی معرفی شدند
فرماندار تاکستان گفت: با ممانعت از برگزاری دو مراسم عروسی در روستاهای شهرستان تاکستان، عوامل برگزاری به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا طاهری در این باره اظهارداشت: با پیگیری های به عمل آمده توسط بازرسان ستاد مقابله با کرونای شهرستان تاکستان مطلع شدیم مراسمی در روستاهای سطح شهرستان در حال برگزاری است.

طاهری اضافه کرد: با پیگیری شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان و دستور دادستانی از ادامه مراسم جلوگیری شد و عوامل برگزاری به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: برگزاری هر گونه مراسم، تجمع و دورهمی خانوادگی به عنوان یکی از کانون های اصلی شیوع ویروس کرونا که موجب افزایش مبتلایان می شود ممنوع است و با متخلفان برخورد قضایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان تاکستان تصریح کرد: متاسفانه علیرغم توصیه ها و تذکر لازم برای جلوگیری از برگزاری مراسم برخی افراد بدون توجه به خطر ناشی از سلامت، اقدام به برگزاری مراسم جشن و عزا بدون رعایت پروتکل های بهداشتی می کنند که بسیار نگران کننده است.

طاهری گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان تاکستان، همزمان با سراسر کشور با اعمال دو هفته محدودیت با مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان، در این مدت گشت های مشترک نظارت و بازرسی با جدیت فعالیت خواهند کرد.

فرماندار تاکستان از شهروندان خواست برای کنترل ویروس کرونا و پیشگیری از بحران بیشتر در این شهرستان با دقت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا خدمات کادر درمانی زیر سوال نرفته و وضعیت بحرانی نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز