استاندار قزوین:

قطع خدمات واحدهای صنعتی به دلیل بدهی ممنوع است/ خط قرمز من تعطیلی واحد تولیدی است

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۱۷۹۹
قطع خدمات واحدهای صنعتی به دلیل بدهی ممنوع است/ خط قرمز من تعطیلی واحد تولیدی است
استاندار قزوین گفت: خط قرمز من تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی است و هر مدیری که به دلیل بدهی خدمات آب، برق و گاز بخش صنعت را قطع کند توبیخ می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه تسهیل و رفع موانع تولید روز یکشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی در این جلسه با اشاره به اهمیت تحقق شعار جهش تولید اظهارداشت: اگر بخواهیم شعار سال را اجرایی کنیم باید به تولید به عنوان کلید اشتغال کشور توجه جدی داشته باشیم و موانع مسیر را برداریم.

وی اضافه کرد: توجه به تولید در شرایط تحریم و تنگناهای اقتصادی یک رسالت شرعی و ملی است و باید مراقب باشیم تا هیچ تولیدکننده ای دچار توقف در روند تولید محصول نشود.

استانداری

قطع خدمات واحدهای تولیدی ممنوع است/ با مدیر متخلف برخورد می کنم

استاندار قزوین با انتقاد شدید از قطع خدمات واحدهای تولیدی به بهانه بدهی بیان کرد: هیچ مدیری حق ندارد آب، برق، گاز، تلفن و خدمات واحدهای صنعتی را به دلیل بدهی قطع کند و اگر موردی مشاهده شود با مدیر متخلف بشدت برخورد خواهم کرد.

وی اظهارداشت: وقتی سرمایه گذار و تولید کننده با این همه سختی و گرفتاری تلاش می کند به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کرده و محصولی را تولید و روانه بازار کند منطقی نیست به دلیل بدهی تاسیسات برقش را جابجا کنیم و تولید را دچار وقفه کنیم.

جمالی پور اضافه کرد: وقتی کارآفرینان تلاش می کنند تا تولید جان بگیرد ما حق نداریم با تصمیم غلط و سیاست اشتباه خود چرخه تولید را زمین گیر کنیم.

خط قرمز من تعطیلی واحد صنعتی است

استاندار قزوین هشدار داد: به هیچ عنوان نمی پذیرم که مدیران ما کاری کنند تا یک واحد تولیدی متوقف شود و خط قرمز من تعطیلی واحد صنعتی به خاطر بدهی است.

استانداری 33

وی گفت: البته ما می دانیم که دستگاههای خدمات رسان هم از محل دریافت حق اشتراک و فروش خدمات خود اداره می شوند اما اگر تولید از چرخه خارج شود بازگرداندن آن به چرخه بسیار سخت و هزینه بر است و اجازه نمی دهیم این کار در استان تکرار شود.

جمالی پور یادآورشد: مدیر هیچ دستگاه دولتی بدون هماهنگی و اجازه استاندار حق قطع خدمات واحدهای صنعتی راندارد مگر ما مجوز دهیم و همه باید تلاش کنیم تا تصمیمات ما منطقی و عقلانی و اجرایی باشد.

وی بیان کرد: هر چند در ستاد تسهیل همراهی مدیران دستگاهها خوب است اما از بانک ها توقع همراهی بیشتری داریم زیرا حیات بانکها در گرو رونق اقتصادی و فعال بودن واحدهای تولیدی است و همه باید در این عرصه تلاش بیشتری کنیم.

استاندار قزوین در ادامه از همراهی خوب محمودخانی رئیس کل دادگستری شهرستان البرز در حل مشکلات واحدهای صنعتی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه مشکلات سه واحد صنعتی در خصوص اعطای تسهیلات و بخشودگی جرایم مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز