مدیرکل تعاون استان قزوین:

۳۹۰ سهمیه اشتغال طرح مشوق بیمه‌ای به استان قزوین اختصاص یافت

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۹۲۲۳۶
۳۹۰ سهمیه اشتغال طرح مشوق بیمه‌ای به استان قزوین اختصاص یافت
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۳۹۰ سهمیه اشتغال طرح مشوق بیمه‌ای به استان قزوین اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا گروسی در این باره اظهارداشت: بر اساس جدول توزیع استانی سهم اشتغال طرح مشوق بیمه‌ای کارفرمایی برای بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی و تعاونی، تعداد ۳۹۰ سهمیه به استان قزوین اختصاص یافته است.

گروسی افزود: دستورالعمل اجرایی طرح مشوق بیمه کارفرمایی در راستای اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سنواتی برنامه ششم توسعه و در چهارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است.

وی بیان کرد:تحرک بخشی به بازار کل کشور، حمایت از کارفرمایان و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و ایجاد اشتغال با ترغیب و تشویق کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید از اهداف این طرح است.

گروسی تصریح کرد: در این طرح، کارفرمایانی که نیروی جدید جذب کنند علاوه بر نپرداختن حق الزحمه کارورز به مدت سه ماه، از معافیت بیمه‌ای پرداخت حق بیمه کارفرمایی به مدت دو سال به میزان ۲۳ درصد نیز برخوردار می‌شوند.

این مسئول یادآورشد: دانش آموختگان دانشگاهی با مقطع کارشناسی و بالاتر و حداکثر ۳۸ سال سن با گذراندن سه ماه دوره کارورزی می‌توانند با شرکت در این طرح ضمن آشنایی با مهارت‌های عملی، موقعیت مناسبی را برای کسب فرصت‌های شغلی به دست آورند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در این طرح،تمامی مطالبات کارورز و کارفرما از سوی دولت پرداخت می‌شود و متقاضیان می‌توانند درصورت واجدشرایط بودن به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز