مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

بسیج هدایت‌گر جوانان به سمت ولایت ‌مداری است

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۲۴۹۶
بسیج هدایت‌گر جوانان به سمت ولایت ‌مداری است
مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قزوین گفت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی هدایت‌گر جوانان به سمت ولایت‌ مداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم در جمع معاونین اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی و هدایت گر جوانان و ورزشکاران به سمت ولایت مداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ؛افزود: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران به طور حتم از برکات خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

وی بیان کرد: بسیج باید ویژگی‌های زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه و در میان جوانان ترویج و تبیین کند تا با تربیت نسل سالم و پویا جامعه‌ی مطلوب مد نظر اسلام شکل گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، ظرفیت بسیج را فقط محدود به عرصه دفاع از کشور و پاسخ گویی به تهدیدات سیاسی، اقتصادی و نظامی دشمن ندانست و یادآورشد: هرجا اسلام و انقلاب به حضور پرانگیزه و کارساز مردمی نیاز دارد، آن میدان، عرصه حضور بسیج است.

علایی مقدم در ادامه به الگوگرفتن انقلاب اسلامی ایران از قیام عاشورا اشاره و تصریح کرد: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ مردم ولایت مدار، صبور، مومن و انقلابی ایران اسلامی با تأثیر پذیری از قیام عاشورا مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و بار دیگر با خنثی کردن توطئه دشمنان خارجی که قصد بی نظمی و آشوب در کشور را داشتند، با بصیرت و آگاهی همیشگی خود، نقشه شوم دشمنان را خنثی و بار دیگر با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.

وی اضافه کرد : بسیج همواره در طول تاریخ پس از انقلاب در تمام صحنه‌ها اعم از دوران دفاع مقدس، سازندگی و کمک به عمران وآبادانی کشور در صف اول بوده و کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشته و بسیجیان همیشه خود را خادم کشور، مردم و نظام جمهوری اسلامی دانسته و با اخلاص، توکل، توسل و دوراندیشی در صحنه‌های مختلف حاضر شده‌اند که این ویژگی همچنان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ادامه دارد.

علایی مقدم با تاکید بر اینکه خدا محوری و تکلیف مداری شاخصه اصلی و  مهم بسیجیان است، یادآور شد: حضور موفقیت‌آمیز و درخشان بسیج در عرصه علم و ورزش و میادین بزرگ ورزشی در زمان حاضر نیز بر مبنای وظایف ذاتی آن انجام می‌شود.

وی گفت: امروز حرکت بسیج، الگویی تمام عیار برای ملت‌هایی است که خواهان عزت، سربلندی، پیشرفت، استقلال و حاکمیت ارزش‌های انسانی هستند و  فرهنگ و تفکر بسیجی مهم‌ترین عامل ناکامی استکبار جهانی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در ادامه تصریح کرد: هم اکنون بسیج یک نهاد بسیار گسترده شده که پاسخگوی بسیاری از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است و چنان با بخش‌های دیگر نظام پیوند دارد که جدایی آن‌ها از هم در جامعه اسلامی امکان پذیر نیست.

نظر شما