حبیبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

طرح هوشمند اعمال محدودیت در استان قزوین با استقبال ۹۵ درصدی مردم روبرو شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۲۵۸۶
طرح هوشمند اعمال محدودیت در استان قزوین با استقبال ۹۵ درصدی مردم روبرو شد
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: در مدت دو روز ابتدایی اجرای طرح هوشمند محدودیت و ممنوعیت های کرونایی خوشبختانه 95 درصد مردم استان همراهی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در خصوص نحوه اجرای محدودیت هایی کرونایی در استان اظهار داشت: از زمان اجرای طرح هوشمند ممنوعیت تردد و کسب و کارها در استان قزوین خوشبختانه با درک بالای مردم شاهد استقابل خوب مردم هستیم که جای تشکر دارد.

وی اضافه کرد: در این ایام میزان همکاری مردم در اجرای مصوبات ستاد و قرارگاه کرونا بالای 95 درصد گزارش شده است و این موفقیت اگر تداوم یابد می توانیم به دستاوردهای خوبی برسیم.

همکاری کسبه و بازاریان قزوین به 96 درصد رسید

حبیبی گفت: کسبه و بازاریان استان قزوین هم همان گونه که ما انتظار داشتیم با ستاد همکاری بسیار خوبی داشتند که این مشارکت و رعایت مصوبات به 96 درصد رسیده است.

کرونا ۱۲

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: در دو روز ابتدایی اجرای طرح بیش از 70 اکیپ بازرسی در سطح شهر نسبت به نظارت و بازرسی و ارزیابی از اصناف همکاری کردند.

حبیبی افزود: در این ایام تعداد 208 بازرس توانستند بالغ بر 3 هزار و 992 مورد بازرسی را در سطح استان انجام دهند و با متخلفان برخورد کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهارداشت: در برخورد با متخلفان همچنین تعداد 26 واحد صنفی متخلف پلمب شدند و 54 دستگاه خودرو برگ جریمه دریافت کردند.

آزادراهها خلوت شده است

وی بیان کرد: با سخت گیری های انجام شده خوشبختانه محورهای مواصلاتی استان و آزاد راهها و اتوبان ها تقربا خلوت شده است.

123

حبیبی گفت: میزان تردد در جاده های استان قزوین در روزهای اخیر نسبت به شرایط قبلی تا 69 درصد کاهش داشته است.

وی اظهارامیدواری کرد با تداوم همکاری مردم با مصوبات ستاد و قرارگاه کرونا و رعایت \روتکل های بهداشتی بتوانیم از وضعیت قرمز خارج شده و در شرایط عادی تری قرار گیریم تا بتوان با کمک کادر درمانی در خدمت بیماران بود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز