جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

اصناف مشمول محدودیت های کرونایی، تسهیلات بانکی دریافت می کنند

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۲۶۰۸
اصناف مشمول محدودیت های کرونایی، تسهیلات بانکی دریافت می کنند
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: اصناف و کسبه ای که مشمول محدودیت فعالیت در شرایط کرونا شده اند از تسهیلات بانکی برخوردار می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: بر اساس مصوبه چهل و ششمین ستاد ملی کرونا اصنافی که به دلیل اجرای طرح محدودیت فعالیت قادر به کسب و کار نیستند بانک های می بایست آنها را مورد حمایت قرار دهند.

وی اضافه کرد: بر اساس این تصمیم پس از پرداخت این تسهیلات، بازپرداخت اقساط اعم از قرض الحسنه و سایر تسهیلات افرادی که موعد پرداخت وام آنها در آذرماه سال جاری است منوط به آن که وفق ضوابط مصوب شورای پول و اعتبار بدهی آنها به شبکه بانکی کشورتا تاریخ اول اسفند ماه سال 98 در طبقه جاری قرار داشته باشد به پایان دوره بازپرداخت اقساط این تسهیلات منتقل می شود.

41

حبیبی اظهارداشت: در مورد تسهیلات با بازپرداخت به صورت دفعی که بازپرداخت آن در آذرماه سال جاری باشد موعد پرداخت به یک ماه بعد از آن منتقل می شود و استمهال موارد مشمول این بند از احتساب و اخذ هر گونه جریمه و کارمزد اضافی مستثنی می شود.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: اشخاص مشمول این موارد استثنایی در بازه زمانی آذر ماه سال جاری مشمول محدودیت ها و ممنوعیت های بانکی ناظر بر اشخاص دارای بدهی غیر جاری نمی شوند.

حبیبی 1

وی گفت: چنانچه سررسید چک های صادرشده اشخاص مشمول این بند در دوره زمانی آذر ماه سال جاری باشد و منجر به برگشت چک و صدور گواهی نامه عدم پرداخت شود، در صورت تسلیم تقاضای خود به بانک مربوط، تا یک ماه پس از تاریخ برگشت چک صادره مشمول ممنوعیت ها و محدودیت های مقرر در ماده 5 مکرر الحاقی به قانون چک نمی باشند.

خیام

حبیبی اضافه کرد: مهلت پرداخت قبوض گاز مصرفی که زمان پرداخت آنها در دوره زمانی اول آذرماه امسال تا اول بهمن ماه سال جاری می باشند به مدت دو ماه امهال می شود.

وی یادآورشد: امیدواریم با این تسهیلات بتوانیم بخش بسیار کوچکی از آسیب های مالی اصناف را جبران کرده و به آنها کمک کنیم.

حبیبی اظهارداشت: از اصناف و بازاریان استان که در اجرای طرح محدودیت های کرونایی با ستاد همکاری کرده اند تشکر می کنیم و امیدواریم با تداوم این همکاری شاهد کاهش آسیب های ناشی از انتشار این ویروس باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز