آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۴ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۲۷۹۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۴ آذر ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهارساعت گذشته 10 بیمار دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونا در استان قزوین اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته متاسفانه 10 بیمار با تست مثبت در استان جان خود را در اثر این بیماری از دست دادند.

وی اضافه کرد: با بستری شدن 82 بیمار جدید در حال حاضر تعداد افراد بستری در بیمارستانهای استان قزوین به 522 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: همچنین در بیست و چهار ساعت اخیر تعداد 266 مورد از ابتلای قطعی به ویروس کرونا شناسایی شده است که در مراکز درمانی مورد مداوا قرار گرفته اند.

نامدار 22

نامدار اضافه کرد: تعداد 47 بیمار نیز در شرایط بدحال هستند و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

ترخیص 100 بیمار از بیمارستانهای استان قزوین

وی گفت: با کمک کادر درمانی و پزشکی تاکنون 100 بیمار نیز بهبود یافته و از بیمارستانها ترخیص شده اند.

نامدار اظهارداشت:از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان قزوین تاکنون 14 هزار و 220 بیمار در بیمارستان های استان قزوین بستری شده اند و تعداد فوتی ها نیز به یک هزار و 29 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: از شهروندان انتظار داریم چون گذشته با ستاد کرونا همکاری کنند و در رعایت پروتکل های بهداشتی جدی باشند.

کرونا22

وی اضافه کرد: امیدواریم شهروندان با زدن ماسک، ماندن در منزل، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی مستمر دستها با آب و صابون و حضور نیافتن در مراکز پر جمعیت به سلامت خود و دیگران کمک کنند.

 

 

نظر شما