فرماندار بویین زهرا:

مقابله با کرونا نیازمند درک مشترک مسئولان، مجریان و شهروندان است

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۳۰۳۶
مقابله با کرونا نیازمند درک مشترک مسئولان، مجریان و شهروندان است
فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: با درک مشترک بین مسئولا، مجریان و مردم می توان در طرح های مقابله با کرونا به موفقیت رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در بیست و نهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان بوئین زهرا که روز سه شنبه در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: هر زمان درک مشترکی بین مسئولین مجریان و شهروندان شکل گرفته توانسته ایم در برنامه ها به نتایج بهتری دست یابیم و موفق شویم.

فرماندار بوئین زهرا ضمن قدردانی از راه اندازی مسجد مجازی در عصمت آباد، این حرکت معنوی را اقدامی متناسب با شرایط کرونایی دانست و گفت: ایجاد چنین فضاهایی در سطح شهرها و روستاها می تواند راهکاری موثر در جلوگیری از برگزاری مراسم ترحیم باشد.

کرونا 33

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان بویین زهرا در ادامه افزود: همراهی مردم و اصناف در اجرای دقیق و صد در صدی مصوبات طرح جامع محدودیت‌ها در شهرستان بوئین زهرا قابل تقدیر است و این مشارکت باید تداوم یابد.

آقاعلی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تداوم روند همکاری و همراهی‌ شهروندان شاهد روزهای خوبی در زمینه مهارکرونا در این شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و دوری از هر گونه مراسم و تجمع و دورهمی می تواند آمار مبتلایان به کرونا را بشدت کاهش دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز