مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین:

طرح سواد رسانه ای و دیجیتال در قزوین اجرا می شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۳۰۵۱
طرح سواد رسانه ای و دیجیتال در قزوین اجرا می شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: به منظور افزایش دانش فضای مجازی، طرح سواد رسانه ای و دیجیتال برای دانش آموزان و دانشجویان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محسن مددی در این باره اظهارداشت: گسترش روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و تغییر سبک زندگی بسیاری از مردم را به دریافت خدمات در بستر فضای مجازی، نیازمند کرده است.

وی بیان کرد: فضای مجازی امروز به نوعی مهارت های جدیدی را بوجود آورده که تقریبا همه افراد جامعه به نوعی به آنها نیازمند هستند و فراگیری مهارت های نوین شامل تولید محتوا و سواد دیجیتال به افراد کمک می کند تا خدمات و آموزش های مورد نظر خود را در قالب های مختلف در فضای مجازی ارایه دهند و یا دریافت کنند.

سواد رسانه

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین ،از آغاز اجرای طرح سواد دیجیتال و رسانه خبر داد و یادآورشد: این طرح برای تعدادی از گروه های هدف از جمله کارجویان، دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان نهادها و ادارات در چند روز آینده  اجرا می شود. 

وی گفت: طرح توسعه سواد دیجیتال با هدف ایجاد تحول و ارتقای سواد اطلاعاتی و تربیت شهروند دیجیتال توسط دپارتمان فناوری های نوین آموزشی در استان قزوین به صورت پک های آموزشی متناسب با گروههای هدف اجرا خواهد شد.

مددی اظهارامیدواری کرد با افزایش سوا رسانه شهروندان زمینه کاهش آسیب ها و خسارات این عرصه بیش از گذشته مهیا شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز