معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین:

سفرهای ضروری در ایام محدودیت‌های کرونایی با حمل و نقل عمومی امکان پذیر است

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۹۳۲۱۹
سفرهای ضروری در ایام محدودیت‌های کرونایی با حمل و نقل عمومی امکان پذیر است
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در ایام محدودیت‌های کرونایی که از اول آذرماه آغاز شده است سفرهای ضروری مردم با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا معیری‌پور در این باره اظهار کرد: با توجه به ایجاد محدودیت‌های تردد برای ناوگان شخصی و در پاسخ به نیاز به وجود آمده به منظور جابجایی مسافر، تمام ناوگان عمومی استان به حالت آماده باش 100 درصد درآمده و سفرهای ضروری هموطنان در حال حاضر با این ناوگان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هدف نهایی ایجاد محدودیت‌ها قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است بنابراین برای حفظ سلامت استفاده کنندگان از ناوگان حمل و نقل عمومی دریافت هرگونه خدمات توسط ناوگان اتوبوس و مینی بوس و سواری کرایه منوط به اخذ استعلام سلامت از سامانه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شده است. 

معیری‌پور ادامه داد: در این خصوص ضمن توجیه فعالان بخش و نظارت های سخت گیرانه، افراد ناقل بیماری کرونا به هیچ عنوان اجازه بهره‌مندی  از خدمات حل و نقل مسافر را نخواهند داشت. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار امیدواری کرد با کنترل های بهداشتی اعمال شده و همکاری مردم در بهره گیری از ناوگان حمل و نقل عمومی و اجتناب از سفرهای غیرضروری به زودی در کشور شاهد قطع زنجیره بیماری کووید 19 باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز